Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-26 19:38:28 följande:
    Men varför fortsätta testa? 
    om livet var så enkelt... varför fortsätta äta när man är fet? Om det handlade om att bara välja på det viset så skulle många av världens problem vara lösta
  • slemtorsk i din bralla
    Tikka1986 skrev 2012-03-26 19:39:41 följande:
    hehe tyckte det såg ut som en ficklampa :P
    Det gör det nästan....
    Mini Léonie skrev 2012-03-26 19:38:28 följande:
    Men varför fortsätta testa? 
    I mitt fall är det för att jag vill undvika fosterskador och få veta så tidigt som det bara går.....
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-03-26 19:46:02 följande:
    eller hur?? tycker jag ser gravida magar hela tiden. nu är 3 av mina närsta vänninor gravida o ska föda inom loppet på 2 veckors skillnad. nuu fick jag reda på att min sambos bror ska bli pappa :) underbart men samtidigt :- varför inte jag då? hahahaha om de bara visste.
    sen ska min sambos andra syster oxå få barn. tycker allt o alla är gravida just nu kring mig o det gör det inte lättare att kunna koppla bort det heller. 
    jag är glad att där jag jobbar/praktiserar är de flesta färdiga med barnafödande..vi har väl typ 2 st som är i den åldern varav den ena precis kommit tillbaka efter föräldraledighet och är bestämd på att hon ska ha barn igen tidigast om 2 år......
    Jag är också så pass gammal att de flesta runt mig är färdiga, flera är redan mormödrar *S* (de började i tonåren med barn själva) så jag slipper iaf den våndan.
  • slemtorsk i din bralla

Alexander2011 ...rätta mig om jag har fel.. trixade lite med din bild.. men är det något där?

och här i svartvitt...

syns dåligt jag vet... men vinklar man skärmen så ser iaf JAG en skugga..
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-03-26 19:56:27 följande:
    en skugga ja, andra bilden ovanför kan man se "lite" bättre. det är samma test
    du är tidigt ute.. håller tummarna att skuggan förvandlas till ett tydligt streck
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 20:17:56 följande:
    japp det var de senaste....
    fast där ser det ju ut att vara något svagt på det ÖVERSTA som var inom 10 min.... men inte på det understa!?!??!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester