Meeee skrev 2012-03-25 08:02:42 följande:
Godmorgon , ni har inte glömt ställa om klockan va?
Testade i morse igen , bim -2 eller 3. Men får tyvärr bara vita streck . Ska inte ta några mer test den här månaden, utan det får bli nya friska tag nästa cykel.
Då kan de bli Tredje gången gillt kanske ??
Godmorgon...glömde ställa om klockan.. meeeen vi har ju bara digitala klockor typ mobilerna och datorerna och de ställer om sig själva, sonens klocka och mikrovågsugnen får jag ställa om
Min nackspärr verkar sakta men säkert ge med sig, min son 7,5 år är en jäkel på massage så i går masserade han min nacke och mina axlar och det var så där "skönt/ont"... nästan blixtrade för ögonen på mig men jag kände hur nacken mjukades upp
Vägde mig i morse också och HALLELULJA efter ett plus på 0,1 kg förra veckan verkar det bli mer (!!) än ett kg denna veckan ha ha ha..
och så det där lilla med testande då... jag tog inget nu på morgonen faktiskt... mest för att jag hade en hund som stod med nosen tryckt emot min näsa och gnydde.....men även för att jag faktiskt tänkte försööööka hålla mig från att testa idag, men det vet vi väl alla hur det går med det *ASG*
Mår faktiskt lite illa men det är nog inbillning