Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Becku.. jag markerade var strecket ska sitta..ungefär

• slemtorsk i din bralla

räknar minuterna ha ha...... vill inte testa igen så länge sonen är hemma, vi kör honom till hans pappa om några timmar...sen vill jag OCKSÅ helst vänta tills det gått minst ett dygn sen jag testade sist, och igår testade jag väl vid 17 om jag inte minns fel... så det kanske blir till kvällen då..

Under tiden vill jag ju se era tester... så ös på

• slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-25 08:30:32 följande:
    Efter neg test igår bim-3 va jag beredd på att ge upp. Men nu vaknade jag imorse o började med att kräka igen. Tis tors o idag hmm. Med flickorna utvecklade jag taktiken att gå upp hulka lite o sen äta frukost. E så konstigt/tråkigt om jag nu ska ha d så här varenda gång innan mens. Lååång väntan till tisdag.. Tick tack
    blir det nåt test i dag då????
  • slemtorsk i din bralla
    MissÖland skrev 2012-03-25 12:32:06 följande:
    Vaknade kissade och FORTFARANDE rosa streck å lite starkare... Kan inte förstå... E de sant, e de kanske för bra för att va sant??? Varför ska vi kvinnor alltid oroa oss. Men jag nu väntar jag på att kunna ta ett digitalt så man får det på pränt, innan dess tror jag knappt på det. :)
    DET ÄR KLART ATT DET ÄR SANT!!!!11111111111111111111111111111111111111111111
  • slemtorsk i din bralla

Jag har nu inskaffat tre st rfsu testa tidigt också.. ha ha.. de kostade bara 40 spänn styck så det var ju billigt för att vara tester inte köpta på nätet.

Får se om jag använder ett av dem eller mitt sista PREG i eftermiddag.....har hållt mig sen hmm typ halv tolv tror jag. inte druckit mer än ett litet glas vatten typ vid tolv.

Men jag har kännt mig lite "mensig" efter lunch så jag blir mer o mer pessimist trots gårdagens test som i MITT tycke hade ett tydligt om än svagt rosa streck, när även mannen säger det så blir man ju nästan övertygad *S*

Vi får se....men hoppet att en liten Evelina ska ha bosatt sig där inne växer ju ... och nej vi har inget pojknamn så det måste bli en flicka om det blir något

• slemtorsk i din bralla

så har man tagit ett test då.... hållt mig i nästan 6 timmar och tog ett testa tidigt... efter 10 min syntes....inget. Men man har på sig 30 min att läsa av enligt instruktionerna.

Bilder efter 10 min följer nedan..någon som vill trixa?? Angie??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester