• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-27 19:50:47 följande:
    Grejen e att ja alltid haft lätt bli gravid.. som ja skrev t freja 1:a o 2:a gången vart ja gravid efter ETT oskyddat samlag.. 3dje tog de sig första månaden vi försökte... därav oron att nått e fel :/ :(

visst e de jobbigt att inte känna nån.. o de har vart stressigt me ekonomin o bebisverkstaden.. men tror int de e de??
    vid ÄL har vi sexat nästintill varje dag... kanske ska man prova varannan?? vet juh att några här sagt att spermiernas kvalite försämras om man har sex varje dag??

hmm psykolog ja.... får tyvärr ej .. min folkbokföring e int klar hit upp...
    ja har en psykisk sjukdom (borderline) vilket har lett till att ja haft psykologkontakt sen ja va 15 men nu kan ja int få nån .. enda ja får komma in e om ja åker in t psykakuten o dom bedömmer att ja MÅSTE prata!! ringde in o grät o hade panikångest förr någon månad sen o fick int komma in då heller.. :/

asså det är ju sjukt. de kan inte neka en psykologkontakt tycker jag. jag tycker du ska kontakta dom igen.
    svårt det där med folkbokförningen. har du tänkt folkbokföra dig dit snart?
    jo vet flera som har borderline så jag vet lite vad det handlar om.
    finns det inget privat gyn du kan kontakta o prata med?
    låter som du har haft det lite tufft nu det sista. vet precis hur det är, styrkekramHjärta    
  • alexander2011

Tyvärr kommern jag lämna tråden tills den dag jag har något att visa upp ist då det inte är så tveksamt..

Ni andra får lycka till och jag hoppas att ni PLUSAR snartHjärta 

HOPPAS vi hörs snart och att det inte ska dröja så länge till 

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-27 20:03:19 följande:
    VARFÖR... Så kände jag med i och för sig men sen insåg jag att jag saknade er.. Det är en speciell och härlig gemenskap här som man liksom inte har i "vardagslivet" mitt i denna längtan efter barn...

känns bara jobbigt nu... blir stressad av allt testande o tveksamma skuggningar o sträck som syns så fort testet torkar..jag vill kunna visa nått mindre tveksamt test nån gång o blir besviken när jag kan ana o andra inte kan...sen uppskattar jag ärligheten det är inte det. jag måste tas ner på jorden ibland men det har varit en jobbig månad denna månaden.
    trodde bergis att du jävlar är jag gravid o sen inte o nu ser jag sträck igen SOM VANLIGT. tror jag behöver en paus helt enkelt o släppa allt. 
  • alexander2011

sen känns det nästan som att man besvärar många med alla min tester. har varit en hel del bilder nu från min del att folk blir mätta på det :S

• alexander2011

vetifan om mina inlägg kom in, hittar dom inte..försöker på nytt igen.annars får ni skälla på mig.

god eftermiddag tjejer, Idag mår jag bättre. jag o sambon pratade lite igår o vi tar det som det kommer utan massa äl tester osv då jag känner mig så stressad.

kan nog trots allt inte hålla mig ifrån. är så spännande o kika in emellanåt o se vilka som plusar.
    Tog ett test imorses FAST jag lovade mig sj attt inte ta nått förens den 1:e. är mellan bim-4-6 någonting. och idag, NADA...inte ens en skugga. förutom när testet hade torkat så det är som vanligt. TL ger skuggor när de har torkat har jag kontanterat.
    bjuder ändå på mina bilder som lite tidsfördriv hahaha, som sagt, negativt så nu inväntar jag mensen. kommer inte den denna månaden så åker jag till gyn den 10 april som det avr sagt för att se så allt är ok.

• alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-28 13:52:53 följande:
    Ni som säger att ni har fått spökstreck, hur har dom sett ut ? 

Alex - Tycker mig se på översta ? 
    jag såg då ingeting :S

jadu de jag har fått kan vara at färgen har vandrat över till dit sträket ska vara. även svaga rosa skuggningar som syns enbart i ljuset när stickan har torkat men ingeting annars. tror att alla testlagrets stickor visar skuggor när de har torkat. iaf mina  
  • alexander2011
    Meoow skrev 2012-03-28 14:06:59 följande:
    Fick du mensen sen, eller vad hände?
    nej jag har inte fått den än men tror att mensen har hoppat över denna månaden. hade 2 äl inom loppet på 28-30 dagars mellanrum så det stämmer ganska bra
  • alexander2011
    TheFamily skrev 2012-03-28 14:35:19 följande:
    Svea76: ser positivt ut enligt mig iaf.
    Ta ett annat märke på test och kolla.
    Rekommenderar Doc Morris.
    Lycka till!

vart får man tag på doc morris online köp?
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-28 14:29:39 följande:
    Tycker mig se ett ack så svagt streck på denna bild med lite trix

se där ja.inte ens det såg jag o jag har röntgen syn när det gäler sträck hahaha, nu syns det en svag skugga som vanligt.kan visa sen om du vill
  • alexander2011

såhär ser de ut nu. därför tror jag absolut att det inte är nått denna månaden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester