Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
angie91 skrev 2012-03-27 19:50:47 följande:
Grejen e att ja alltid haft lätt bli gravid.. som ja skrev t freja 1:a o 2:a gången vart ja gravid efter ETT oskyddat samlag.. 3dje tog de sig första månaden vi försökte... därav oron att nått e fel :/ :(visst e de jobbigt att inte känna nån.. o de har vart stressigt me ekonomin o bebisverkstaden.. men tror int de e de??
vid ÄL har vi sexat nästintill varje dag... kanske ska man prova varannan?? vet juh att några här sagt att spermiernas kvalite försämras om man har sex varje dag??
hmm psykolog ja.... får tyvärr ej .. min folkbokföring e int klar hit upp...
ja har en psykisk sjukdom (borderline) vilket har lett till att ja haft psykologkontakt sen ja va 15 men nu kan ja int få nån .. enda ja får komma in e om ja åker in t psykakuten o dom bedömmer att ja MÅSTE prata!! ringde in o grät o hade panikångest förr någon månad sen o fick int komma in då heller.. :/
asså det är ju sjukt. de kan inte neka en psykologkontakt tycker jag. jag tycker du ska kontakta dom igen.
svårt det där med folkbokförningen. har du tänkt folkbokföra dig dit snart?
jo vet flera som har borderline så jag vet lite vad det handlar om.
finns det inget privat gyn du kan kontakta o prata med?
låter som du har haft det lite tufft nu det sista. vet precis hur det är, styrkekram