Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jag brukar inte lägga mig i alla andras diskutioner men nu börjar jag bli lite irriterad!!
det är asså INTE ok att avslöja nån annans nick i en anonym tråd om en vet vem det är. VARFÖR skulle en annars skapa en trån anonym? JO just för att en vill vara anonym. som i slemtorsk fall så är detta lite känsligt för henne.
man måste visa respekt för andra i trådarna, och varför alla dessa interiger hela tiden. snälla sluta. det är såå onödigt.
det är som slemtorsk säger. ist för att diskutera o hela tiden påpeka kan såra. Visst man ska vara ärlig men inte sårande. nu tycker jag tyvärr att alla diskutioner har gått för långt. varför gå till anfall om en person känner sig sårad?
Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att flera har blivit sårade och inte känner sig förstådda så de känner att de vill lämna tråden eller rent ut av redan har gjort det.
VART tog den goa andan och stöttningen vägen?
En ideé kanske vore att ist skapa en medlemstråd där endast medlemar kan diskutera o stötta varandra