• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-26 09:02:45 följande:
    Tjejer..
    Sorry om jag trampar någon på tårna nu men jag tycker att vi ska va lite försiktiga med att säga att mens kan va genombrottsblödning och att man kan va gravid trots mens. ABSOLUT kan man det men det är ovanligt... Menar bara att det redan är en tuff smäll när mensen kommer att då dras upp i hoppet igen för att sen åka ännu längre ner kan ta ganska hårt.

Bara min åsikt... Nån som förstår hur jag menar?
    jo..jag har fått mig en tankeställare denna månaden o ska ha föterna mer på jorden o inte susa iväg i det blå o "tro" att jag är gravid.
    nu kommer jag inte använda äl tester mer häranefter. det är bara stressande som fan 
  • alexander2011

Åhh vad trött jag blir på mig själv. fan ta alla tester nu...

vilke test jag än tar så tro fan att jag letar fram ett sträck. blir så trött på mitt överanalyserande så jag vet inte avd jag gör snart. skippar snart allt vad tester o allt heter, blir så less. ser sträck från igår och idag, OVANLIGT!!Obestämd
    vågar inte ens lita på min kropp längre. är på bim-6 idag o börjar få ömma bröst inget annat!!    

• alexander2011

dessa satans skuggor en ser o sen sträck när de har torkat..

förlåt tjejer att jag Kräks av mig lite idag men idag känns verkligen som en pissig dag för mig+ att ingen förstår andra än ni :( 

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 19:33:41 följande:
    förstår dig.. och är med dig... skuggor och streck och fan o hans moster...tänk om man bara kunde "glömma" att testa fram tills bim liksom.. och så hoppla en dag så kommer man på att man skulle haft mens för en vecka sen liksom.. men inte fan är det så!?!?!?
    eller hur?? tycker jag ser gravida magar hela tiden. nu är 3 av mina närsta vänninor gravida o ska föda inom loppet på 2 veckors skillnad. nuu fick jag reda på att min sambos bror ska bli pappa :) underbart men samtidigt :- varför inte jag då? hahahaha om de bara visste.
    sen ska min sambos andra syster oxå få barn. tycker allt o alla är gravida just nu kring mig o det gör det inte lättare att kunna koppla bort det heller. 
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-26 19:38:28 följande:
    Men varför fortsätta testa? 
    jadu? varför? snart bim igen o lika spännande är det avrje gång att kanskeee kan ett till sträck dyka upp denna gången. Man hoppas o hoppas hela tiden men samtidigt blir man så less
  • alexander2011

en skugga ja, andra bilden ovanför kan man se "lite" bättre. det är samma test

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 19:57:20 följande:
    du är tidigt ute.. håller tummarna att skuggan förvandlas till ett tydligt streck

tack, sj hoppas jag inte alls denna månaden för mycket. har varit en sån jobbig o knepig månad för mig.
    mensen hoppade ju över. mådde illa o hade ont i magen. trodde bergis att jag var gravid men näää så vill verkligen inte hoppas för mycket för att bli så grymt besviken igen.

men iofs. ömma bröst kanske kan bero på mensen igen :) konstigt men är glad för att kanske få mens igen pga att jag har inte haft den sen 30 jan   
  • alexander2011

EQ85: fast, samtidigt när man se sådär så undrar jag ändå inte om det är färgrester för till vänster om det ser det ut som ett vitt sträck :S eller? ahh tiden får utvisa :) tack för trixningen

• alexander2011
    Haggstrom skrev 2012-03-26 20:04:32 följande:

Trixade lite.. de är något på G alexander
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester