• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AG11 skrev 2012-03-26 20:07:35 följande:
    Ja så ser jag de med nu när du säger det, men innan du sa det såg man det inte lika snabbt. Åh!! Hoppas det blir något!!
    ahh visst är det surt :( men tack, vi får se :)
  • alexander2011

slemmis. ljusade upp hennes bild lite. kan tyvärr inte trixa men ger mig på ett försök o det ser negativt ut. kan inte se en antydan till ett sträck
  • alexander2011

Julia: ser ingeting

Lina: kan se på det torkade testet :) men inte det andra  

• alexander2011

kommer ta ett test innan jag lägger mig. återkommer

• alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-03-27 07:56:46 följande:

Visst fick du positiva ÄL-test för ett tag sedan? Mös ni då så att det finns en chans att du är grav nu även fast mensen hoppade över? *hoppas*
    ja asså, vi hade sex dagen före så kanske finns det en chans. kan ju alltid hoppas
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-27 16:13:05 följande:
    hej  brudar... ja orkar int läsa ikapp..:/ 
    mår pyton... skit depp.. ett halår sen vi börja försöka igen efter utkved.. o fortfarande inget... :(
    ja har allti haft såå lätt att bli gravid.. :/ känns som de e nått fel på mig.. :(
    nu håller ja mina tummar för er!

har du en gång blivit gravid så borde du det inte vara ngra problem men sen är det inte sagt att alla blir med barn direkt. vissa kan det ta längre tid medans en del blir gravida bara av att skaka kallingarna hahaa.
    den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge. DIN tur kommer, jag lovar även om 6 månkan kännas långt. jag har försökt lika länge o jag vet hur segt tiden går men våran dag kommer{#emotions_dlg.flower} 
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-27 16:22:33 följande:
    om ja ska lita på min magkänsla såå e dde nått seriöst fel på mig tyvärr :(
    ja vet int riktigt vart ja ska vända mig heller,. :( vem ja ska prata me.. :(

har int berättat för såå många att vi försöker.. såå..
    nyinflyttad i en stad o känner ingen ja kan träffa o prata me... ne.. bara killen o han e int bra på att prata om sånt.. han vet int va han ska säga o de känns int riktigt som han förstår mig.. hur ja ser på de o tänker..
    .. har väl även starkare längtan äån han..
    men självklart finns han-! 
    nått fel tror jag inte att det är. det är inte ovanligt att det kan dröja minst ett år innan en blir gravid men jag tror mycket handlar kring att just som du säger- du känner ingen där du bor och du har ingen att prata med. inga vänner och så :S det är förståligt att det känns jobbigt då o sen stressen över att bli med barn.
    du skulle inte kunna tänka dig att prata med en psykolog? 
  • alexander2011

Helenemedh: jag säger GRATTIS :)

• alexander2011

ok testomanen IGEN har flugit i mig, OVANLIGT Skäms haha. bim-5 idag. såhär ser dagens tester ut. se ni nått?
  • alexander2011

jag förstår er helt, blir inget nu mer förens efter bim TIDIGAST 1-2 april

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester