• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-14 21:45:46 följande:
    Fantastiskt kul :)

Ser inget :(

Hmm tycker dag 10 ser ganska start ut? Brukar bli sådär när det torkat ibland :(

precis det är därför jag undrar. var igentligen då på dag 9 och isf borde jag vara på äl+5 idag? tycker att jag borde fått starke tester nu eftersom jag närmar mig dag 14 eller så har äl varit
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-04-14 22:01:25 följande:
    Hmmm bara slappna av och mys och tänk inte på när den är :)

Ha ha ja men eller hur Glad
    Har vagnen kommit förresten? Avis :)
    ska göra det  :)
  • alexander2011
    Krokiz skrev 2012-04-15 08:11:25 följande:
    Skrattande
    Svårt att tro det i alla fall, idag ska jag nog ta ett clearblue digitalt så jag får se hur långt det gått.
    På morgonen kl 06,10  visade RFSU negativt och sen testlagret kl 17,30 visade plus som du såg själv. Därför har jag lite svårt att tro det och min sambo vill ha det svart på vitt, därför ett clearblue ikväll.
    jaha??? mennn fan vad knepigt!!berätta hur det gick sen
  • alexander2011

Jag har bestämmt mig för att denna månaden ska jag bli gravid hahaha
    sambon o jag ahr haft sex varje- varannan dag så missa det kan jag inte göra. bara att hoppas att det tar sig. 'är förväntansfull 

• alexander2011

jag födde på 39+0 dvs 1 vecka tidigt

• alexander2011
    Elmiina skrev 2012-04-15 11:42:39 följande:
    Var det din första graviditet? (Vet ju inte hur många barn du har :P)

ja min första. trodde pojken skulle komma tidigare än så eftersom slemproppen gick 3 veckor innan han kom .:)
  • alexander2011
    Chida80 skrev 2012-04-15 12:17:32 följande:
    Hjälp mig att analysera! 
    Den övre är tagen idag och den nedre igår bim är den 19e

Inbillar jag mig de rosa strecket????

Kan tillägga att bilderna är ej redigerade el så... This is it! 
    Hjälp mig flickor o kvinnor :S  
    jag ser oxå. när tog du testet under? rfsu är inte så känsliga. testlagrets och cb ligger på 25 och rfsu på 50 om jag minns rätt så det ser ut som om du faktiskt skulle kunna vara gravid. ta ett till test imorgon :) eller ett annat märke idag
  • alexander2011

mini: minns inte vilken dag du är på. verkar som att du misstänker att det ahr tatt sig denna månaden. ahr du testat nått?

• alexander2011
    Chida80 skrev 2012-04-15 15:56:53 följande:
    Ah, jo prata med apotek idag, de rekomenderade EJ rfsu... De andra tog jag igår o de övre idag... Så... 
    borde gjort som du skrev här, köpa nytt märke...
    Gör de sen, tålamod tålamod! :D *ler*
    Bim om fyra dagar så :D *ler* ... Får hoppas iaf...  
    jada, gör så. vilket märke ska du testa? jag tycker att docmorris verkar bra
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-04-15 15:51:11 följande:
    Alex:
    Jag har inte en aning faktiskt men i och med att symptomen inte kommit förrän nu så känns det hoppfullt.
    BIM nästa söndag och ÄL+6
    åhh spännande :) när kommer du börja testa?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester