Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-04-03 17:11:52 följande:
    ja det har varit massor , men vi skulle till gbg idag men jag valde att mellanlanda hemma för att VILA!!! så nu har jag och dottern ätit, så vi ska gotta ner oss i soffan med godis!! pappa är ju inte hemma så swea får passa på 
    ha ha ha... låter mysigt Vad ska ni hitta på i Göteborg då?

Vi har ju bott där, men bor utanför Alingsås nu, mannen jobbar ju fortfarande i Götet så han är väl rätt less på stan med tanke på att det är nästan 10 mils pendling enkel resa men hans föräldrar bor ju där och vi har tät och nära kontakt med dem
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 17:23:41 följande:
    min man är från göteborg och min bästa vän bor där =) så vi är där varje helg och under semestrar . vi har blivit erbjudna hus att hyra så blir flytt upp sen ! min man börjar jobba i borås på tisdag =) men husen vi blivit erbjudna ligger liite utanför götet men bra lägen ändå 
    att pendla lite gör ju inget.. och att bo MITT i Götet är ingen höjdare. Får man fråga VAR ni flyttar? är ju lite nyfiken eftersom det är i faggorna... vi har bara 3 mil till Borås också kan ju nästan vinka till varandra framöver då.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 17:28:14 följande:
    roligt =) vi har blivit erbjudna i härryda, allingsås, bollebygd,partille,billdal och kungälv =) även opå hisingen -kyrkbyn 
    Alingsås har ju toppenfina skolor...och är en väldigt fin stad på bra pendlingsavstånd från storstan..plus att det är nära till mig

och ja mini och sunshine är samma, man får inte ha två alias...
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 17:35:33 följande:
    ja vi blev erbjudna hyra ett hus byggt 2007 , sååå fint och modernt . exakt min stil och det va INTE farligt dyrt !! så vi ska åka rundor på lite visningar och se vad som passar oss =) ja då får vi ta en fika ju =)
    i vilket område?? Bolltorp?
  • slemtorsk i din bralla
    Sömntutan skrev 2012-04-03 18:25:43 följande:

Ja jag vet att jag är tjatig, men jag frågar igen: Är ÄL flytningar gula eller vita?

de ska vara ofärgade.. som äggvita ungefär...absolut inte gula utan isf mer åt det vita men genomskinliga och trådiga är det jag har lärt mig.
  • slemtorsk i din bralla
    Sömntutan skrev 2012-04-03 18:28:55 följande:
    Hmm, ja då är det ju inte ÄL flytningar jag har nu iaf...
    de ska vara trådiga och kladdiga som äggvita.. man ska kunna bygga broar mellan fingrarna med flytningen om man nu känner för att testa
  • slemtorsk i din bralla

NU har jag iaf fått grönt ljus från min läkare, börjar med mina injektioner i morgon. Så nu är jag i full gång med behandlingen iaf.

Inget testande för mig förrän tidigast vecka 18 men jag kollar gärna in era tester under tiden

• slemtorsk i din bralla

Ovitrellen sitter ju i ca 10-12 dagar....jag testade 10 dagar efter min och hade blankt...15 dagar efter låter inte troligt att det ska sitta i. När är din testdag?........tror nog jag säger grattis iaf.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester