• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-05-05 11:15:54 följande:
    Och det vet du genom att det onda släppte? Bara så jag förstod, läste inläget sent och var trött haha

Ja det var så jag tolkade BM:s svar, om man är en sån som inte har värk hela tiden mellan ÄL och BIM så har ägget släppt när värken släpper Glad
  • Jess86

Bryter den otrevliga stämningen innan den blir ännu otrevligare med en bild på våran Linus! Han har lite bekymmer med allt jobb i trädgården, just nu håller han på att skyffla singel till golvet i växthuset Skrattande

• Jess86
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 11:48:07 följande:
    haha sicken butter typ..,måste vara mycket jobb i skallen... och mamma hjälper ju inte till utan hon springer bara runt och tar foton hela tiden

Söting var han iaf

Haha, jag har försökt att hjälpa till men när jag har tagit tio spadtag så yrslar det till och jag håller på att spy så jag får roa mig med kameran istället Cool
  • Jess86
    Es Mamma skrev 2012-05-05 11:52:31 följande:
    Vilken gullunge Jess! Och fiiina kläder! Villervalla?

Mössan är nån tjej i Nynäs som har sytt som han ärvt av sin kusin och overallen är från Isbjörn Skrattande
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-05 13:44:51 följande:
    Tack puffmajs...
    Det märkliga är att man läser om att starka test kan tyda på utomkveds har du hört om det? Förstår inte logiken

Fast du är väl på BIM+11 ungefär om du är i vecka 5+4 idag och då är det väl inte alls konstigt att det blir megastarkt?
  • Jess86

Jag går in i vecka 9 på onsdag, måste säga att andra gången går väldigt mycket fortare hittills Skrattande Är väl för att man redan har fullt upp med ett barn Glad

• Jess86
    Fidelis ad urnam skrev 2012-05-07 11:35:54 följande:
    woot woot!
    Besökte kvinnokliniken idag, allt ser jättebra ut och läkaren är jättenöjd med min viktnedgång sååå, i augusti ska vi påbörja vår IVF  
  • Jess86

Idag kom min kallelse till RUL! Är ju bara i vecka 8 (9 på onsdag), känns helt galet! Fick tid samma dag som jag går in i vecka 20 Glad

• Jess86
    Amazed skrev 2012-05-07 23:23:57 följande:
    Ja kroppen säger att jag är det, jag skulle nog kunna kalla mig gravid faktiskt.. Magen är uppsvälld också, men det kanske är omöjligt att den kan bli såhär tidigt? Men ja, jag vill egentligen bara få ett positivt grav.test för att bekräfta det kroppen känner.

Ja jag har tagit ett test idag.. Imorse. Tog tre bilder på ett och samma test, i olika ljus och vinklar eller vad man ska säga.. Och som vanligt så ser jag bara ett svaaaaaaaagt streck (kan lika gärna vara inbillning..) om jag vinklar skärmen. Bilderna är otrixade, bara beskurna.

Jag hänger inte med, har du haft symptom i tre veckor men har BIM på fredag? Hade du ens haft ägglossning för tre veckor sen?
  • Jess86
    Amazed skrev 2012-05-07 23:35:03 följande:
    Jag vet faktiskt inte om jag hade ägglossning då eller om jag hade det 4-5 dagar senare (då den skulle ha varit enligt uträkning av en normal menscykel på 28 dagar), om jag inte hade en tidigare ägglossning vill säga.. Men jag hade exakt likadant när jag blev gravid med sonen. Ett par timmar efter själva samlaget så fick jag molvärk och allmän sjukdomskänsla, likadant den här gången. Och sen dess har det suttit i och blivit kraftigare, plus att en rad andra symtom har tillkommit.

Ok, håller tummarna för ett plus snart då!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester