• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eller, två streck menar jag såklart!

• Jess86
    jemi01 skrev 2012-04-18 14:02:20 följande:
    Tack!
    Jag tycker också jag ser ett streck på nedersta, (det jag tog idag). Men vågar inte hoppas för mycket. 
    Ska vänta till imorgon och ta ett test på morgonen och hoppas på lite starkare svar. (och använda apotekets test och inte rfsu) 

Det testet du tog idag mäter 50 så jag tror du skulle få ett starkt plus med clearblue redan idag Glad
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-04-18 14:07:30 följande:
    Hahahaha ni är roligast i hela världen BIM-4 idag och kanske bjuder jag på test IKVÄLL
    Visar det inget är jag ju Inte mer gravid för att jag väntar... Haha

Ja just det, det är ju onsdag idag!!!! Trodde det var torsdag av någon anledning! Kvällstest låter bra Solig
  • Jess86
    jemi01 skrev 2012-04-18 14:19:01 följande:
    Men väntar jag till imorgon blir det kanske ännu lite starkare. =) #hoppashoppas# Jag hade egentligen tänkt väntat till helgen att ta igen, men jag lyckades inte hålla mig när jag kom hem från jobbet idag. 
    Har haft 0 symtom, men tror faktiskt jag har behövt gå på toa lite oftare än vanligt idag....  

Ok Glad
    Jag är också gravid, gick in i vecka 6 idag och är i princip symptomfri jag med Glad 
  • Jess86
    jemi01 skrev 2012-04-18 14:46:29 följande:
    Jag har bara ett doc morris test hemma... så kanske ska gå och köpa ett digitalt imorgon. Hur känsliga är dom?

Jag hade lätt kissat på doc morris NU!!! Det är fem ggr känsligare än rfsu!!!
  • Jess86
    Chida80 skrev 2012-04-18 14:46:11 följande:
    Många av er har sett mina svaga test sen Bim -4 och här får ni slut resultatet :D *ler* 

De två översta är tagna idag Bim -1 den svagare på morgon urin medans jag tog den övre idag på "mitt på dagen urin"... :D Som ni ser stegringen! :D *ler* 

Och för att få det helt färdigställt... :D *ler* ... Så tog man självfallet de sista pengarna till detta... :D 
    Jag tror ej att jag  behöver analysera något mera :D

Wihooo!!! 

GRATTIS!!
  • Jess86

Jag ser också Mini!! Sen om det är äkta eller inte vågar jag inte svara på men nåt är där Skrattande

• Jess86
    IlskenMini skrev 2012-04-18 16:58:26 följande:
    Jag sitter på golvet och gråter... Jag har fått många spök och det vet ni i tråden men detta är brett!!!
    Jag tror du är gravid Mini, nu sa jag det så får folk tycka vad fan dom vill! JAG TROR MINI ÄR GRAVIIIIIID!!!!! Baby
  • Jess86
    IlskenMini skrev 2012-04-18 17:01:32 följande:
    Åhhh jag orkar inte hoppas men det är ju så brett.... och ljust rosa...

TACK Hjärta 

Ja, det går ju faktiskt att se att det är rosa- inte bara en skugga! Skrattande
    Håll dig till ikväll igen och ta ett CB plus, dom brukar ju visa aningens starkare än testlagrets. Guuuuud vad spännande, fast du kanske vill vänta till imorrn Glad 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester