Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mitt första plus på BIM-4. Sonen är nu drygt 8 månader :)
Mina första tester när jag var på bim-4 tror jag. Han är nio månader nu
Första gången jag skriver i tråden! Men ja är på ÄL+9 imorrn, tror ni att det är någon ide att testa? Eller kan det bara visa negativt då oavsett?
Jag har en lång luteralfas så det spelar ingen roll egentligen :) Det som spelar roll är att jag hade ÄL för 9 dagar sen :) Hade jag haft en 28-dagars normalcykel så skulle man kunna säga BIM-5.
Testade negativt i morse. Ska vänta till på fredag eller söndag innan jag testar igen :)
Hej igen tjejer! Tog ju ett test i morse som var negativt men jag tyckte mig se en skugga & ju mer jag kollar på det testo mer övertygad blir jag om att den jädra skuggan faktiskt finns där! Jag blir tokig snart! Har symptom som ilningar i livmodern & illamående som kommer & går. Fan, jag kanske skulle testa redan imorgon i alla fall... ;)
Jahopp tjejer, har tagit ett till test och det blev en svaaaag skugga och sen när det torkat så är det ett tunnt knallblått streck. Kan det bli så utan att man är gravid? Fan, ska ta ett till test imorgon bitti för att vara säker men det verkar nästan som att det blir loka för min del på julbordet imorgon!
Testade nu ikväll med ett digitalt som sa inte gravid :( Är det kört nu då? Är på ÄL+11 eller BIM-3.
Ska ta ett vanligt CB imorrn bitti, känner mig verkligen gravid ju! Ilningar i livmodern och det sticker liksom till i livmodertappen känns det som till och från, så hade jag när jag väntade sonen också! Spänningen är olidlig, återkommer imorrn :)