• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMollis skrev 2011-12-25 14:37:10 följande:
    ser men väldigt svagt :)
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:31:05 följande:
    Louise: Jag ser!

Detta är taget när jag hållt mig en timma, kort taget inom tiden.. Någon som ser nåt? 

ser nåt men väldigt svårt o säga om det e riktigt el spök, håller mina tummar för dig :)
    Grattis slemmis till bröllopet!!

Och ja, men nu har jag fått tre stycken där man kan se ett extra streck så jag börjar hoppas !  
  • Helenmedh
    MissMollis skrev 2011-12-25 14:41:18 följande:
    det låter bra hoppas hoppas! så spännade när man börjar ana de där åtråvärda strecken :)
    Ja alltså 4 månader utan en aning till streck och nu har jag fått tre stycken som man kan iallafall ana! Känns trevligt
  • Helenmedh

Grattis till alla nya plus!!!

Själv fick jag detta i förrgår men u är testena helt blanka.. Betyder detta att det kanske gått åt hvete denna gång också?!

• Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:26:05 följande:
    förlåt... va va din fråga??
    Mitt test som jag postade en bild på lite längre upp i tråden.. Det fick jag i förrgår men nu är testen helt blanka och funderar nu på om det gått åt hvete?
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:34:39 följande:
    man ser ju nåt svagt iaf .. men när har du bim
    På nyår.. Alltså bim-5.. Men där såg man irl också..Men nu är det totalt vitt..
  • Helenmedh

Löjliga familjen: det är ingen tvekan där inte!

Men tjejjer? Om jag fått svaaga men synliga positiva test för några dagar sedan och nu är dom helt blanka, har det gått åt skogen då?
    Jag vet ju att jag har lättare än andra att få missfall... 

• Helenmedh

Nu har jag inte läst igenom alla sidor som ni skrivit det senaste dygnet.. Herrejisses vad ni skriver!  

Men.. Hoppet är rätt ute för mig.. Jag visste ju att det skulle bli svårare för mig och karln eftersom jag har mitt uuunderbara blod som stöter bort allt som kommer i dess väg, inkl embryon och foster :,( Så när jag fick de ytterst svaga positiva testen så kändes det fantastiskt.. Men nu, ja.. Då är testen helt blanka..
    Hon på KK sa ju att jag kunde få missfall på missfall men det känns förjävligt.. Usch, vill bara gråta.. 

• Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-29 12:42:48 följande:
    GRÅT då!!!! det gör jag varje gång jag får mens,gråter,hakar upp mig,blir deppig sen blir man stark nog att ta nya tag !!KRAM 
    Ja det gråts för fullt här hemma.. Tur att jag har jobbet, då slipper jag tänka på det 24/7.. 
    Deppig blir man.. Usch vad jobbigt det är.. Man tar liksom för givet att har man oskyddat sex så blir det barn. Jo pyttsan!

Jag hoppas iallafall för dig att dina test innebär bebis  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester