-
Olika från varje graviditet Graviditeten som slutade med abort plussade jag 2 dagar innan mens och med sonen plussade jag som sagt 5 dagar efter bim Bara att testa på!LuPeRo skrev 2011-12-30 19:07:40 följande:Nej absolut inte Men jag plussade ganska starkt på BIM-4 med sonen så därför antar jag att om det inte visar något idag lär det inte göra det imorgon heller tyvärr. Men men, jag har som sagt några stickor kvar så dom tänker jag testa upp och sedan invänta mensen (om den kommer)
-
Men....? Jag ser varken svaga eller starka? :-SMeja JP skrev 2012-01-01 12:30:55 följande:så,hela min knäppa samling
detta är morgonens test!
över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.
här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.
fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
(kalla mig gärna knäpp ) -
Haha nu vet ja inte ens vilken sorts test det där är men ska det vara två lodräta blåa streck så ser jag dem:PHoppaspåfler skrev 2012-01-01 12:58:10 följande:Svårt att få bra bild på ett torkat est som är svagt så jag tog ut remsan.. är det en galen tråd så är det
-
Jo jag ser på det som du skriver är torkat men det är ju grått?Meja JP skrev 2012-01-01 13:11:04 följande:knepigt,jag ser ytterst svaga på alla både på data,i mobilen å irl.men det är väl jag som inbillar mig då
konstigt att ni inte ens ser det stakra spöket som är där? för det syns ju verkligen,men men då vet jag att ja gska ge upp nu och vänta på mensen istället. -
Together: GRATTIS Underbar start på det nya året!!
Själv är jag också på Bim-1 och jag tror testlagret skickat ut massa felande test denn
a gång.. Fick detta idag och har fått liknande typ varannan dag i 6 dagar... Vad tror ni? Spök? -
Niicesara: Tycker det er pos ut
Någon som orkade spana in mitt? -
Jag vill också komma till septembertråden... :P
La in denna tidigare men fick ingen respons så frågar igen vad ni tror? Är det tredje spökstrecket på 6 dagar..? Blir ju lite smånipprig av att varannat test är neg och varannat pos..
-
Men varför blir det inte starkare och varför får jag negativt på vissa? Nu har jag slut på test så nu märker jag om det kommer mens eller ett barn om nio månader... HahaKnasten83 skrev 2012-01-01 21:28:07 följande:Banan: grattis!! :)) har Pcos. Härligt med spontan grav!
Man blir ju förvirrad.. -
Bim är imorgon. Ja det syntes inom tiden men efter ca 40 min syntes det enbart men genomlysning..? Ja jag har bild utan men det är på testet jag tog i förrgår tror jag det var.. Fick ingen riktigt bra på dagens... Här är testet från förrgårSkrutt 83 skrev 2012-01-01 21:46:43 följande:Togerher: underbart!! Håller tummarna!!
Carmat: ja men äl-testet kan vara positivt utan att något ägg verkligen släpper :( även om det oftast gör det så är det positiva äl-testet tyvärr ingen garanti.
Helenemedh: tycker det ser positivt ut! När är/var bim? Har du nån bild utan genomlysnlng? Dvs bara på testet? Syns det då med? Kom det inom tiden? -
Jaha.. Alltihop var bara spökstreck..
Fick mensen nu som beräknat.. Jag är såå satans ledsen nu! Femte försöket och allt bara skiter sig..Man får upp hoppet men sen så slits det ifrån en lika snabbt.. Och mannen.. Ja.. Han tycker inte vi ska försöka längre, han vet att vi har oddsen emot oss och han ser hur mycket detta tär på mig.. FYYYY!
Nej nu ska jag gå och begrava mig ett tag..
Grattis till er som plussat förresten! (har inte läst igenom tråden idag så vet inte om det är någon men ändå..)