• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-02-13 20:10:51 följande:
    Vet Ni vad HCG ska ligga på i vecka 4.2? Mitt låg på 110 i lördags och det känns som att det är lite lågt. :/
    Progesteronet låg på 64.
    4-426 ska det ligga på
  • sweasmamma

nähä!! här blir det inga barn gjorda =)

jag är såååå trött så jag säger god natt nu . hörs imorrn..natti natt tjejer 

• sweasmamma

HA HA god moooooorgon!!! okej dont kill me!!! jag har INTE testat ,gick upp såå kissig ,kissade och kom på mig själv,supertrött..NEEEJ jag skulle ju testa!!!!

men jag tar 1 kopp kaffe nu och håller mig och testar vid 11 =) 

• sweasmamma

ha ha.. jag själv blev förvånad!! HUR kan jag glömma en såå viktig sak!!!

idag har jag liite ömma bröst !igår sjukt mkt sura uppstötningar kändes som jag småkräktes..urk!!
    hade en del molvärk igårkväll men annars känner jag inget vidare så idag ....

sjuuukt rädd och nästan övertygad att det va spök igår MEN jag tog kortet kanske 5-10 min senare...

idag är det torkat och då ser man verkligen ett brett streck men tyckte det försvann efter 2 timmar igår och nu när det torkat så är det tillbaka .... 

• sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-02-14 08:16:24 följande:

Hur ska man tolka det här testet?
    Planerad Mens på Lördag (kanske tidigt test)
    jag ser inget ..menar du färgen längst ut ??för det är nog inte giltligt , jag hade tagit ett nytt !!!
  • sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-02-14 08:37:37 följande:

De som jag tog igår såg ut på samma sätt men då var liksom den röda linjen bakom plasten dag hade den kommit fram i rutan.. Konstigt!

Tror jag beställer en tid hos en barnmorska så man kanske får reda på vad det är!

KAN ju vara strecket som blivit snett så att säga,ta ut den och fota
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-14 08:47:52 följande:
    Idag ska jag se om jag kan få tag på Dr Amosy och se om jag kan få ett tidigt vul eller ett nupp test om någon vecka. Brukar kunna få det. Håll tummarna för mig. Kram
    nupp redan ? brukar dom inte ta det v 13?
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-14 08:59:07 följande:
    Hoppas: hatar neg test!!!!!! :(

Swea: du kniper väl nu? ;)

Kanske4: kram till dig! Fast det e ganska gött o bädda ner sig då och då och tycka synd om sig själv! ;)
    jaaa jag är sååå kissig så ni anar inte !!!!! inte kissat sen kl 7
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester