• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cataleya skrev 2012-02-13 16:01:03 följande:
    sweasmamma, jag var ju tvungen. Men ändå ser jag utan att trixa =) WHOHO! 
    NÄr jag testade med cb var jag också långt från bim, och mitt ser snar likt ut ditt ! =D
    Det skulle förvåna mig om det är spök, det är lika brett tjockt och fint ! Så är de spök, borde du stämma cb!:D
    Om jag ska va lite negativ också, så håller vi tummar och tår att pyret också får stanna där det sitter just nu, för gravid tror jag absolut att du är gumman!

men guuud... jag börjar snart böla !!!! men oj ,man ser ju verkligen men ... kan man trixa till sig nåt som inte finns där eller
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 16:03:46 följande:
    Nä, det är ju de man inte kan vännen! ;) Lovar på heder och samvete.
    åååhhhhhh ska man våga sig opå digitalt..redan ???
  • sweasmamma

ha ha njeee... jag tror liksom detta är ett spökstreck Obestämd nääästan övertygad.... man är såå van vid besvikelsen 

• sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-13 16:07:07 följande:
    Mitt tips är att vänta med digitala för dom är inte lika kännsliga. JAg har alltid fått "inte gravid" med dom fast jag varigt gravid. Dom visade "gravid" efter bim för min del...

Men du ÄR ju gravid  
    vågar INTE hoppas
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-13 16:34:05 följande:
    Gud vad alla plussar tidigt!!  =)
    Det bådar inte gott för mig...
    men duuu ,alla är ju inte liksdana,mitt kan ju vara spökis ju så .. känn inte så 
  • sweasmamma
    c89 skrev 2012-02-13 16:34:59 följande:
    Du är gravid, ta ett digitalt istället så får du se det svart på vitt! :)
    men ååhh säg inte så jag blir ju svin-nervös... ha ha ha!! jag vill verkligen inte bli besviken igen fyyy jag orkar inte TÄNK OM DET ÄR SPÖK Rynkar på näsan
  • sweasmamma

nä men finns väl breda spök eller??? klart jag köper ett digitalt men .... ja jo nja... eller .. he he

• sweasmamma

jag köper nog imorgon ,min man ska iväg och träna krav maga snart och tar bilen och kommer senare,kanske drar til apoteket innan kl20 annars imorgon 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 16:44:54 följande:

Har frågat innan men frågar igen. Vad menas med att ägget fäst men släppt igen? Att det blir tidigt mf?

nej kemisk graviditet 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester