• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag fick en jobbig känsla..... man blir ju lite rädd och negativ.... men bara känns som ett lur-streck

• sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-13 17:38:08 följande:

swea om det blir inte gravid nu så bli inte helt nedslagen det är ju många dagar kvar

jag vet...bara att sååå många som fått spök på cb 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 18:00:23 följande:
    sweasmamma

men vad är det som jag ser!!!!!Solig det måste ju vara någonting. jag spricker av förväntan..fan vad spännande hihihi 
    hi hi..jaaadu jag vet inte riktigt . ja spännande men såå rädd att det är spök =(
  • sweasmamma
    Theblackpearl skrev 2012-02-13 18:01:53 följande:
    hejsan
    har visat många test nu och alla var neg för de visade ju så lixom blankt, men vad tror ni om denna?? detta kan väl inte vara ett spök??
    nja..spök,ta ett nytt om ett par dagar  =) ha ha.GRATTIS
  • sweasmamma
    Theblackpearl skrev 2012-02-13 18:04:44 följande:
    tackar! kan inte tro att det är sant! gjorde ett testlagret igår men det va neg och nu detta idag!
    va?? oj =) bim?
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-13 18:11:53 följande:
    tror inte du behöver vara rädd för att det är spök :) vi får ialla fall hoppas at det blir starkare
    nje vi får se !! =) 
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-02-13 18:16:58 följande:
    Swea: om du trycker på visa endast under min bild så har jag lagt upp en bild på mitt första CB plus när jag väntade sonen, ligger på sida ett tror jag :)
    tycker det är starkare än mitt =) blir så sjukt nojjig över att cb luuuras !!!  tänker att man kanske kan trolla fram nåt som inte finns liksom
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 18:22:39 följande:
    Här är ett av mina CB.. Tror att det va gången före mitt tidiga missfall... Brett men svagt... Eller?

ja verkligen brett..inte såå svagt 
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-02-13 18:23:56 följande:
    Swea: men jag var ju på BIM-4, du är ju tidigare ute ;) Tycker för övrigt att din man även ska köpa ett preg eller nåt som du kan ta ikväll för att se om det blir skugga där med, om digitala skulle visa neg så kan du ju få behålla hoppet lite mer om preg skulle visa om du förstår hur jag menar :)
    mmm jag funderar på att strunta i att testa för att sen se om mensen kommer... inte råd att köpa massa test ju =) ha ha
  • sweasmamma

ha hajo ja men ...ni vet .. besvikelsen kryper sig fram under skinnet på mig så tänker jag ...varför??varför skulle det va vår tur,ouff va svårt !!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester