• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eveliina11 skrev 2012-02-13 16:49:31 följande:
    Sweasmamma: de där kan INTE vara spök :D

Åh vill att tiden ska gå nu så man får börja testa själv.. Äl+4 nu..
    jag är på äl+7 =)
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 16:46:45 följande:
    Sweasmamma, jag tror när dom blir så breda och fina så Plockas det upp och fäster men sen stöter kroppen ifrån det igen och det kommer ut som vanlig mens. Däremot när dom blir smala i ena kanten tror jag de är spök. Test vi har idag är så känsliga och därför vet fler kvinnor om idag att de fått Mf, finns t om forskning som säger de om man googlar. Så jag tror du är gravid! Ska du göra det digitala idag ? :) nu äntligen är de din tur!!!! Jag tror verkligen de, en liten oktober bebis :)
    ååhh tror du verkligen det =) får la åka iväg och köpa 2 pack =)
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 16:52:45 följande:
    Ska hitta bild på mitt första cb :)
    ja snälla gör det 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-13 16:51:33 följande:
    åååh va jobbigt o må såhär... inte ont nånstans direkt, ingen förkylning, bara febrig.. upp och ner.
    Ont i magen som om jag inte tömt magen på ett tag, hård i magen (antecknar ni på nagelbanden? Flört)

Känner mig lite illamående som om jag har magkatarr... örk!!

Bara på äl +4-5....

Sweasmamma: HOOOOPPPAAASSS!!!! Ser bra ut men jag e sååå skeptisk mot CB, sorry.. Men jag hopas på att det inte är spökis!!!

Grattis till er andra som plussat!          
    jag veeet jag med!!! jag är sjukt skeptisk 
  • sweasmamma

min man åker och köper 2 st digitala så jag får dom runt 20-tiden =)  ska försöka att inte kissa from... NU 

• sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 16:56:25 följande:
    taget 7 eller 8 dagar innan bim! Fick precis likadant månaden innan, då stötte kroppen dock ifrån det ! Men jag är ju gravid nu iaf, v 25 ;)

men det va ju staaarkt ju =) det är ju inte mitt 
  • sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 16:59:00 följande:
    Dagen innen bim

dagen efter mensen inte dök upp det är STARKT :P

oj ja dom va starka!! ha ha

• sweasmamma
    Cataleya skrev 2012-02-13 17:04:26 följande:
    Haha du är för söt, men jag VET de är svårt att ta in! Vilken snäll man du har, hör av dig framåt kvälls kvisten ;) men kom ihåg de kan missvisa nu innan! Kram så länge, vi ska äta middag :)
    tack japp jag återkommer runt 20 tiden =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-02-13 17:14:49 följande:
    Sweasmamma: Det där lär va ett plus!! Men vänta med digital någon dag. Mitt visade inte gravid och sen gravid två dagar senare. Men det måste ju vara ett plus alltså!!!
    jag hoppas det är ett plus iaf =) hoppas hoppas,ätit borago ju =)
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-13 17:20:43 följande:
    tycker också att det ser ut som plus swea håller tummarna att du får gravid på testet.. ska du testa ikväll?
    nja ja jag gör nog det !!! men ropar INTE hej än 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester