• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-13 15:35:02 följande:
    Ser ju faktiskt riktigt bra ut Sweasmamma. Hoppas hoppas att CB överraskar oss denna gång efter alla spökisar..... Wiiii
    ja alltså jag har fått spök innan men då vatt smala smala
  • sweasmamma

men alltså herregud ...är ju bara på äl+7!!! trott att jag har spöksymtom som vanligt men öm i brösten..liite mer än jag brukar inbilla mig iaf=) och molvärk samt trött men ... ja herregud ,är detta spök nu så smäller jag av 

• sweasmamma
    Bumpen1 skrev 2012-02-13 15:45:25 följande:

kom inte ihåg vem det va som efterfrågade, IorÅsna kanske....?
    hur som så behöver jag inte tveka längre

Det översta kortet är på ÄL+10, BIM-6
    Det mittersta kortet är första testet samma som ovan. och sedan ÄL+11 (BIM-5) , ÄL+12 (BIM-4) 
    Nedersta kortet är på kvällen ÄL+12 (BIM-4)

Är idag på BIM-3   så får se hur kvällens test ser ut =) Har många test att göra av med...
    fin stegring 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-13 15:47:37 följande:
    köp digitalt får du se att jag har rätt Flört
    men redan ???? har ju typ 7 dagar kvar till bim!!! kan det inte vara spök då tro du ??
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 15:52:32 följande:

Åk och köp ett annat märke NU NU NU spännande ju.
    För CB kan ju spöka det vet för många av oss.. Skrattande
    Men det ser hur bra ut som helst....

men ååhhh herregud jag blir ju nervös men KAN inte tro nåt!!! såå van vid besvikelsen 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-13 15:53:14 följande:
    Vilka ÄL tester på apoteket finns det att köpa? Mina är slut och har skcikat efter nya men det kan dröja 1-2 dagar.
    hmm.. cb , stickor har jag ingen aning om
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-13 15:55:14 följande:
    jag Plus typ på + 7 enligt mitt vul.. och då med digital
    men kan det vara spök??
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-13 15:57:04 följande:
    sweasmamma:

läste detta o blev orolig:"Jag ringde faktiskt och rådfrågade på Gyn och de sa att en del i 30-årsåldern t o m kan börja komma in i klimakteriet så smått och det kan göra mensen oregelbunden..."

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m46844532-7.htm...
    tror ändå inte du ska vara oroligt !! och för den delen är det mkt vanligt att plussa efter bim !!! =)

va söt du är men tror inte det är klimakteriet =) 
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-02-13 15:57:22 följande:
    Sweas det är ju brett pluss, har du inga stickor hemma? Eller köp RFSU jag testade svagt tidigt på dom
    nej har bara ett till cb,maken köpte och jag tänkte att okej jag testar för skoj skull.kissat 1 timme innan och nu på em! 
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-13 15:59:10 följande:
    ok då *suckar*
    ha ha... du är INTE i klimakteriet . utan är antingen gravid eller ha sen mens,jag hoppas på det förstnämnda
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester