• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu har jag köpt testet !!! vill ju testa idag men imorgon bitti kanske hade vatt bättre Tungan ute

• sweasmamma

alltså jag tog ett cb till..baaara för jag hittade ett .. ha ha,men tyvärr så ser det ut som spök...MEN när man öppnar upp det så syns..detta!!!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-14 12:56:30 följande:
    Radioactive: ser ut som det är ngt!!!

Swea: what!?!?! Det ser ju klart ut när du öppnar det?! Ser ut som ett brett plus! :)

Missmollis: grattiiiiiis!!! Nice!
    ja det är brett men mer färg på ena sidan ...åååhhh hoppas !!!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-14 12:57:19 följande:
    Nån av er som varit körig i magen i början av grav? Innan bim alltså?
    jag är... hoppas det är tecken =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-14 12:59:08 följande:
    Ja men mer färg på ena sidan brukar det va även om det är starkt! Googla ska du få se att det nästan alltid är starkare i ena kanten!
    aha...jo ja men ...våågar man ta ett rfsu ikväll??
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-14 13:03:14 följande:
    Swea: hm.. Du vet ju vad VI vill, alltid kul med test! Men det lär antagligen visa mer i morgon.. Vet inte, vissa testar starkare på kvällen!!
    alltså SKULLE det nu vara nåt,så hade det vatt sååå underbart att plussa idag precis som med dottern =)
  • sweasmamma

får se om jag vågar . .. jag maken och dottern ska på restaurang ikväll =) tänk att berätta en sån sak 

• sweasmamma

mmhm samma här, sen är jag nyfiken på om boragon hjälpt till !!! orkar inte heller med besvikelsen ,det tär på en 

• sweasmamma

jaha köpa nytt test ... grrr,stod i dörren och läste på det när hunden springer ut och ska skälla på en fågel!!!!testet åkte med ut och rakt under tassarna på Malte,hunden då alltså ,när jag väl fick upp det va det trasigt OCH snö i !!!1åååhhhhhh trötta mig !!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester