• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-15 09:56:43 följande:
    Swea: vi följs åt vidare på vår resa! ;) nästa månad är det kanske vår tur!! Och du, jag har inte gett upp hoppet för dig!!!
    tack vännen . detsamma =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-15 10:02:48 följande:
    Jag har oxå hoppet uppe att du får ditt + snart
    och du oxå kommer + snart...

Kastar massa grav baciller på er.....  
    tack kan behövas =) jag kommer varje månad in i denna svackan !! så sjukt jobbigt 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-15 10:10:28 följande:
    Jag förstår precis vad du går igenom... Har varit där oxå... Men din tur kommer snart... 

många kramar  
    tack Hjärta jag hade verkligen hoppet riktat på denna månaden ,ömma bröst illamående sura uppstötningar men ... ja hoppet är ju inte ute än men bara en konstig känsla jag har 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-15 10:15:16 följande:
    jag hade inga gravsymtom när jag fick mitt +. Inga som helst.. Därför trodde jag inte på det när jag plusade...

Än är inte hoppet ute för dig.. jag fick - ena dagen för att dagen efter få ett +...   
    tack för peppning . det behövs =)
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-02-15 10:16:24 följande:
    Nu har jag varit på vul och är i v 6+2 han såg ett pytte hjärta
    jaaa va mysigt 
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-02-15 10:18:14 följande:
    jag blev gravid första gången efter 5 v. förlora det i ett MA i v 10.
    sen tog det 1 år innn jag blev gravid igen o då med hjälp av pergotime.

varje månad då kroppen sa ngt anorlunda än den innan, började jag hoppas, kände efter o analyserade.
    det är så tufft att varje månad hoppas o bli besviken.

skickar varma styrkekramar till dig!!!Hjärta
    tack tack Hjärta jag har haft 1 mf,1 ma(tidigt) och en dotter däremellan! försökte aldrig bli gravida,någon av gångerna men nu när man längtar så ... urk ! besvikelsen är den värsta men som sagt ,jag brukar bli deppig ett par dagar innan ,sen hopp,sen mens och besvikelse,1 dag efter mensen får jag krafter igen och tänker..nu nu jäklar !!! =)

försök nr 8 denna gången  
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-15 10:24:31 följande:
    Sweas: haha, stillar testmanin :) nu är dom oxå slut :) men jävligt starka blev dom :)
    ha ha ha... ja det är väl klart dom va!!! du är ju preggo !!! =)
  • sweasmamma
    Trixxy skrev 2012-02-15 10:32:23 följande:
    hur lång tid tog det att göra din dotter?

min första son tog det 10 månader att göra, andra 2 månader och tredje tog 4 månader. nu är vi inne på försök 3 efter mensen...får se hur lång tid det tar.
    jag fick ett mf då jag inte visste jag va gravid ens,utan sökte till gyn då jag blödde såå otroligt mkt,efter det va vi på kontroll och då sa dr att jag hade äl på g! vi gick hem nuppade ,nykära som vi va och då blev hon till !!så vi hade bara varit tillsammans i knappt 4 mån när vi väntade henne,än mindre när vi fick vårt mf!!

sist så hade vi haft sex 1 gång bara då jag inte skyddade mig ,ett par v senare tänkte jag "borde inte jag ha mens snart " tog ett test och där stod gravid 3+  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester