• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-02-15 09:07:58 följande:
    Tjoho! Firar 1 v som ickerökare idag! Slutade dagen innan plusset...
    heja dig !!!!!
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-15 09:07:58 följande:
    Tjoho! Firar 1 v som ickerökare idag! Slutade dagen innan plusset...
    har du den boken ??isf vill du sälja den ??
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-15 09:18:24 följande:
    Swea: jag har gett den till en kompis, men den kostar 38 kr på bokus.com! Värd vart enda öre:)
    oj inte mer....då ska jag köpa den 
  • sweasmamma

tack för alla tips!!! =) ska absolut köpa, jag har dragit ner rejääält men vill sluta helt 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-15 09:33:38 följande:

Alltså flickor.. Jag är lite kluven, ovanligt att vi är det här?? haha

Jag är som sagt på allt från äl+6 till bim dagen idag.
    Imorse kom det lite blod... men samtidigt tycker jag det syns ngt på testet. Ni som såg mitt smala igår, är detta inte lite bredare? eller jag kanske är helt ute och cyklar..?
    KAn ju va mens på BIMdagen, men kan det va nån sorts nidblödning? Hur mkt blod kommer då??   

ser ser ser 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-15 09:34:48 följande:
    Haha ja hade jag skickat min kille så hade han nog köpt samma för det är de test han har sett hemma. Haha!

Tycker det låter klokt med att ta det lugnt med testandet {#emotions_dlg.flower}
    ja jag har verkligen känt mig gravid men det liksom försvann innan idag ,bara en känsla jag fick att det va inte vår tur ..denna gången heller
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-15 09:42:09 följande:
    nä, kom som en femma typ... brunt
    ja men ....åååhhhh dååå hoppas jag !!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-15 09:52:29 följande:
    Ja det e sant leonie! :(

Tack swea!!! Det är det där med hoppet ;) om inte annat är jag glad att jag fått mens på egen hand, förhoppningsvis äl då också!! :))
    jo men precis... 

som sagt jag hade verkligen hopp tills idag ,allt bara ...ja,försvann och kände nej .....verkar inte bli bebis för ossGråter 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester