• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-20 09:28:26 följande:
    Tack swea! Va fan är det för fel på min kropp...? Undra om det nånsin blir starkare!? Jag ger upp efter "nästa bimdatum" som jag har om 3-4 dar. Är det inte starkare då har det kanske börjat bli ngt som avbrutits. Men jag fick ont i tuttarna för 2 dar sen... Vad tror du?

Angie: stackars! Krya på dig!
    alltså .. kan man VERKLIGEN få "spök " på så många test ,plus att det har blivit starkare dessa 2 dagar nu tycker jag iaf !!!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-20 09:43:26 följande:
    Mmelody: Grattis =) så kul!!! e de Bim idag??

Sweasmamma: Blä för mensen =/ Men jag håller alla tummar lika hårt för nästa bim som jag gjort nu!!! Bisolvon e bra!!!!Stor Kram till dig {#emotions_dlg.flower}
    tack =) japp pepp inför nästa!!! =) hade ju dock hoppats på genombrottsblödning då jag fortfarande mår ILLA Tungan ute
    ha ha, att man aldrig kan släppa det =)
  • sweasmamma
    mmelody skrev 2012-02-20 10:24:14 följande:
    Jag är alldeles lycklig Men om  man skulle vara i v.3-4 som testet säger, när har man BF då? September va? Nu ska jag inte gå händelserna i förskott, men kan ju inte undvika att tänka vilken månas det blir...

TACK tjejer! {#emotions_dlg.flower} Trodde aldrig detta skulle hända mig, inte just nu iallafall.
    Jag är alltid den som sitter och tittar på medans andra får plus på stickan osv.
    Men inte nu! ÄN finns det hopp!!
    nje, oktober va??
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-20 11:14:07 följande:
    Fy i kväll kl 18,00 ska jag vara på avd 16.. Skulle ta med mig en liten väska sa sköterskan jag pratade med.. Troligtvis blir jag kvar Gråter Vill inte.. Tårarna är inte långt borta nu =/
    men vännen !!! det blir bra om du får lite dropp och dylikt ,bebis behöver det ! KRAM Hjärta
  • sweasmamma

knasten jag ser som vanligt =)  det gör jag verkligen !!!

jag är GANSKA ledsen på cb ,mina jag la upp visade ju ett "självklart" blått streck !!! åååhhh och nu blöder man =( 

• sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-20 14:33:33 följande:
    knasten.. trixa... om du kollar nerkanten .-.. de ser väldigt brett ut.. <3

jaaa alltså det är ju ett plus!!!
  • sweasmamma
    Kaksmulan1 skrev 2012-02-20 14:32:55 följande:
    Knasten83, jag tror definitivt du är gravid. förra gången jag var gravid fick jag en blödning på ÄL+7, som mens i 3-4 dagar. började känna mig öm i brösten dag 5 efter blödningen börjat, dvs ÄL +11, tog ett test som visade lika svagt som ditt aco, vet inte vilket märke, va i grekland just då. tog ett cb på ÄL+13 som va klockrent pos, 2 dagar efter det svaga alltså så jag tror det kommer...
    blödde du som en mens?? för jag trodde verkligen jag va gravid,tyckte mig få ett tydligt men svagt plus typ bim-6

efter det har jag inte testat ,har som mens nu men mår sjukt illa och har mörkare bröstvårtor samt lite större men inte ömma längre ! 
  • sweasmamma
    Kaksmulan1 skrev 2012-02-20 14:41:34 följande:
    jupp, solklar mens i mina ögon, röd och slemmig (ursäkta infon) man granskar ju allt lite extra noga när man försöker bli med barn.. så jag hade nog inte testat om det inte va för att brösten började brinna ett par dagar senare som sagt..
    för mf är det inte ... antingen ingen grav alls men jag brukar känna på mig att det inte har lyckats men denna gången trodde jag verkligen ,efter mitt "plus"
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-20 17:53:26 följande:
    Hej! Jag har skrivit en gång här förut....jag brukar läsa er tråd bara för att det är så härligt när någon plussar! Grattis till alla som fått sina efterlängtade pluss! Nu vill jag bara skriva att jag tror att både Knasten och Sweasmamma är gravida! Hoppas ni inte har något emot att jag flikar in med ett inlägg då och då....
    va söt du är !!!!! roligt ! jag tror knasten är preggo =) men mitt hopp är nog ute ..för denna gången men snart på det igen ! tack söta du Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester