• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-19 11:06:39 följande:
    Då var mitt sista inlägg skrivet i den här tråden. Tråkigt att man ska missa så många goa tjejer pga att en del uppenbarligen inte klarar raka rör.
    Att anmäla inlägg för att jag kom för nära någons tå och råkade trampa till känns för mig som något som hör hemma i sandlådan!

Varsågoda att fortsätt med tråden där det ska klappas medhårs för att det ska uppskattas. Tack
    vem har anmält inlägg??

sandlåde nivå har det tyvärr varit ett par gånger men lika mkt som någon är såå rak så måste motparten också få visa vad man tyckte om det eller hur??

synd du lämnar 
  • sweasmamma

MENS.....en kommer säkert till mig inatt !!!

illamåendet som bortblåst och ömma bröst är det inte på tal om!!

kände tappen och den börjar kännas precis  som innan mens !!! hmmmpf 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-19 12:46:24 följande:
    Jag är inte förvånad att det var du gummsan.. Inte det minsta... Jag lämnar som sagt för lite ny energi, tittar säkert tillbaka igen. Men eftersom du anmälde av en anledning så slipper du nu se mina alltför elaka kommentarer. Jag anser dock inte vissa beteenden här inne som stabila och är för den sakens skull långt ifrån felfri själv. Men som du säger själv så tog du åt dig, hur mkt säger inte den meningen?
    Från det till att anmäla istället för att säga sitt och sen är det bra, det tycker jag är lågt under vuxennivå. Hoppas att det gav dig något!
    jag tog ju riktigt illa åt mig när du skrev som du gjorde OM mig men jag har släppt det , om du också gör det så är ALLA vuxna helt plötsligt !! för att lämna tråden osv är väl också ganska barnsligt eller=)

då skriver mkt bra saker också men sist gick det nog lite över gränsen att snacka om andras psyke , men om alla släpper det så kan vi gå vidare och vara ...ja,"skengravida" eller dylikt 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-19 13:40:03 följande:
    Swea: tråkigt med menskänslan men skönt att illamåendet är borta!

Vill du lägga upp en bild åt mig?
    hade jag ju kunnat göra,inte vatt online !!! illamåendet tillbaka=(  
  • sweasmamma
    HelenFr skrev 2012-02-19 13:51:53 följande:
    Vad duktig du är som slutar röka... Solig
    Slutade själv direkt när jag fick reda på att jag var gravid efter nästan 20 år som rökare... Tycker det är aningen bisarrt dock att nu luktar jag direkt om någon i närheten har rökt, kan knappt vistas i en lägenhet där det rökts inne medans när jag väl rökte så kunde jag inte förstå att folk tyckte att kläderna luktade rök eller att de märkte när man rökt inomhus...  
    ha ha, ja så va jag också när jag slutade ,men du m nog så börjad3 jag igen Obestämd
    men denna gången ska det gå bättre =)
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-19 17:51:27 följande:
    -swe hur mår du idag??

jag köpte  bisolvon någon som kan hjälpa mig hur tog ni den eller hur gjorde ni??
    hört bra om bisolvon men inte använt det själv!

jodå jag mår ju lite illa och mensvärk och mensen ska ju komma imorgon så ... jag är beredd !! =) 
  • sweasmamma
    Eveliina11 skrev 2012-02-19 18:29:06 följande:
    NU TJEJER, ska ja bidra med en testbild..

Tycker dock de ser grått ut, så kan nog vara spök, då dom andra varit blank..
    Är antingen bim-4 (om ja har 26 dagar cykel den här månaden) eller bim-6 (om ja har 28)
    Hade 28 sist, men innan de alltid 26..

Vad tror ni?

Men äh :( nu blev ja lite osäker om ja ska lägga ut ändå, tycker inte ja ser knappt något på bilderna, fast ja tyckte ja såg på testet.. Vill inte lägga ut om ni ändå inte kommer kunna se, gör pilar där ja tycker mig se, så ni kanske ser bättre, om de ens är något där..
    LÄGG UT BILD =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester