• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-18 12:19:03 följande:
    Jag blir GALEN!
    Köpte för ett halvår sedan progesteron kräm (tror att mitt missfall beror på hormonerna i min kropp och vill inte riskera det igen om jag skulle lyckas bli gravid). Tror ni att jag hittar krämen?!
    NEJ!
    Har vänt upp och ner på hela vårt hem, det finns ingenstans! 
    nej stööööörigt!!!!!!!
  • sweasmamma

god morgon tjejer!! jag mådde sååå illa igår att jag blev liggande heeela dagen,lite bättre på kvällen men känner inte av det så idag som jag gjort de andra dagarna =)

bim imorgon ! drar liiite nere i livmodern så det är SÄKERT fru mens som förbereder sig =) 

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-19 07:06:23 följande:
    meh!missade sweas bild skulle det stå :) testade du inte i går?
    nej jag testade aldrig ! =)
  • sweasmamma

känns som om mensen kommer att komma! men hade ju helst sluppit den Glad

lite mensvärk så det känns precis som det brukar 

• sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-19 09:48:56 följande:
    Testa!
    h ehe, inga test hemma!!! tror inte jag är gravid,känns inte så ,så kanske bästa att invänta mensen iat 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-19 09:54:28 följande:
    knasten : ja borde vara på bim-7 såå snart dags för mig att få testa ^^ 
    men har bestämt att ta de lugnt me testerna.. TÄNKTE testa bim-4 bim-1 o ev om mensen int kommer.. ^^

Ni tjejer har ställt upp, funnits o hjälpt mig! o ja älskar att hjälpa er tillbaka <3 

Sweas : åhh nej! synd att du mår dåligt <3  hoppas dagen blir bättre idag <3

hur mår ni tjejer.. ?? Själv e ja sjukt förkyld... de bara rinner ur näsan..  
    jag mår bra idag ,jämfört mot de andra dagarna när jag mått sååå illa =) idag är det lugnt!! jag har 4 cigg kvar och när dom är upprökta så är jag färdig!!! no more smoking for me!!!! rökt i sååå många år och jag är klar nu !!!

it`s a good day today  
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-19 09:56:40 följande:
    God morgon...

Jag har nu bearbetat mig själv o står i kö till sjukvårdsupplyssningen... Jag får inget behålla. Jag bara spyr.. Mår ap dåligt... Orkar inte mera nu...

Men är livrädd att de ska lägga in mig Gråter   
    aaahhhh stackars 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester