• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pratade med kk nu ,hon sa att få man ett svagt plus är det det som gäller.. jag sa jag är skeptisk då det är cb ,men hon menade att det lät som en grav ,jag proppsade på uvi=) hon sa..nja jo,kom hit ist ... jag tackade nej och sa blir det värre kommer jag in

• sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 17:45:45 följande:
    -SWE jag tror att du är gravid ett plus blir inte plus ifall de inte är menat för att blir plus svag är svag  när ska du testa igen 
    det är ju det...cb är luuuriga,fick ju det svaga sen ett svagt till men det va utsmetat, sen har de ömma brösten försvunnit,tar ev test imorgon,får se =) mår bara piss just nu ,illamåendet vägrar släppa
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 17:50:19 följande:
    haha ibland gör cb en väldigt förrvirrad 

ta ett test på morgonen drick inget hoppas det blir starkt  
    mmm vi får se , orkar inte åka iväg nu och handla,känner mig åksjuk i bilen =)
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 17:55:49 följande:
    -swe fyy det är så himla jobbigt med illa mående krya har du inga tester kvar hemma 
    nä ing atester . jag förklarade för sköterskan att jag fått svagt och att jag fotade det inom 10 min och det fanns kvar i ca 2  timmar, hon sa att då är det det som gäller ,att det va pos!! men jag tror ärligt mer på uvi,men det svider inte när jag kissar MEN det kan ju vara en början till uvi 
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 18:00:50 följande:
    -swe ja det kan vara början till uvi men vet aldrig       du är säkert gravid vännen jag tror på sköterskan 
    söta!! =)

som sagt det KAN ju vara vad som helst så .... vi får se hur jag mår sen =) 
  • sweasmamma

nu ska jag lägga mig på soffan och dricka massa vatten =( hoppas illamåendet försvinner ELLER att jag kräks!!!

i`ll be back later =) 

• sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 18:45:40 följande:
    ja gör de du gumman 

jag mår illa har värsta migrän man kan ha  
    men nä fy !!!! vila!!! kram Hjärta
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-17 18:52:44 följande:
    dålig start på en fredag jag ligger på soffan med datan och tv på ska snart ta och göra lite kaffeHjärta

hur mår du nu då??ifall dåligt prova citron 
    mår ff illa,druckit en del citronvatten !!

känns inte som uvi men det känns väl inte samma varje gång  antar jag 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester