• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hanu01s skrev 2012-02-28 12:18:17 följande:
    Jag tycker att det är positiv
    mitt ??
  • sweasmamma
    hanu01s skrev 2012-02-28 12:20:39 följande:
    japp dina två bilder
    oohhh ... jag har ju ändå druckit en del mellan ..... då blir det NUPPELINUPP ikväll, oj oj oj =)
  • sweasmamma
    BebisVagga skrev 2012-02-28 12:27:26 följande:
    Ja.. kanske man hamnar här igen då.... 

Vul idag.. fostersäck o gulesäck såg fint ut.. backad 5 dagar.. men fostret syntes inte.. han Trode den gömt sej.. tillbaka om en vecka... Ja nu e man ju verkligen inställd på Att det går åt helvete.... 6+0 idag då.. utan foster

näää... hoppas bara det va lite för tidigt för att se 
  • sweasmamma
    Madelonen1 skrev 2012-02-28 12:27:14 följande:

Hej tjejer!

Här kommer en bild på mina ÄL-tester;
    26/2 - kl 11
    26/2 - kl 19
    27/2 - kl 11
    27/2 - kl 19
    28/2 - kl 11

Nu måste ägget ha släppt va? För nu börjar det ju bli svagare igen.. Eller vad tror ni?n

i?          
    oj starka och fina =) japp nu har det släppt 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-28 12:41:29 följande:
    ska försöka.. problemet är att det blir sånna reflektioner i glaset att det inte syns något, på det förra testet var det en rispa tvärs över att det inte syntes nåt knappt IRL utan att jag tog bort det.. sen blir det imma ibland.. så struligt.

Det är väl nackdelen med de där testerna i plastfodral... nu får vi se vad som kommer med posten ....och om inget kommit till på lörd-sön vad gällande mens blir det ett digitalt..de är ju ganska enkla att tolka
    jag hatar dom plathölstren , som sagt dom brukar vara repor 
  • sweasmamma

alltså jag har ju blivit sjukt uppsvullen om magen , hm visste inte det berodde på boragon ..oj caps lock =)

säger till igen ! va tror ni om mina äl test ?? 

• sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-28 12:55:05 följande:

ok det rör sig om 2 foton tagna på 2 test som jag gjorde samtidigt (kissade på bägge samtidigt ;) 

Första fotot (underst här) tog jag DIREKT alltså bara efter några sekunder och då kunde man om väldigt gärna ville se en svag skugga på CB'et men det försvann sedan. På apotekets syns ingenting.

Efter 3 minuter tog jag foto nr 2 (överst här) och då var skuggan på CB borta men däremot så kom det upp det svagt rosa på Apotekets test!!! 

Ser ni  vad jag menar?? Vad betyder detta nu tror ni?  pjuhhhhh nervös nu...  Skrattande brukar apotekts visa falska svaga plus?

apotekets syns faktiskt väl om en svagt irl... jag ser det på skärmen också när jag vinklar laptopen. ser ni??   
    ser på apotekets =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester