• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ONT i magen ...igen .. det kommer och gårRynkar på näsan
    får nog åka till kk idag iaf !!!! åååhhhhhhhhhhhhhhhh VILL inte !!!!!!!!!1

• sweasmamma

jag får nog ge mig och göra det , känner mig lite febrig också !

jobbar till  ., min man kommer hem runt  så jag får la åka in då ...

• sweasmamma
    rebecku skrev 2012-02-28 13:48:32 följande:
    tog just ett test Bim idag eller imorn. HELT NEGATIVT. :((((((
    Känns som mensen ska komma när som helst..

är nog kört.
    inte kört än , många som fått  fett minus sen plus dagen efter 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-28 13:50:50 följande:
    Håller tummarna att de ser om 1 vecka!

Ser bra ut! Grattis!

Det man ska ha i åtanke är att även om man får BF i november kan man ju gå över tiden och barnet komma i december :)
    Det finns ju ingen garanti att det blir november, kan ju tom bli mkt tidigare, vem vet?!
    det är ju det jag menar , att det kvittar liksom , ett baen är ju ett barn så mig kvittar det , vi ville ha ett sommarbarn men se hur det gick med det =) önskemål kan man ha men förstått att det går ju inte alls att styra =)
  • sweasmamma
    lillasysterjessa skrev 2012-02-28 13:58:11 följande:
    Jag tog ut remsan oxå å det ser ut såhär. 

Det smala vid sidan syns ju tydligt men anar att det är brett ändå. Jag blir fullkomligt bananas-tokig här. Jävla CB! Hur gör man när man trixar??
    ska jag trixa ??
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-28 13:59:16 följande:

Sorry om jag missuppfattade dig, trodde du menade att ni skulle ta paus då ni inte "ville" ha födsel i december, läste jag så fel?

Efter alla försök vi är inne på får det gärna bli + närsom :)

ja en annan hade skrivit de vill inte ha decemberbarn då skrev jag , december, hm ja men bebis är ju bebis =)

nej vår paus blir isf bara för att koppla bort och faktiskt tänka på annat än just äl test gravtest symtom mens osv osv  
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 13:56:02 följande:
    Jag tycker det är dags att ni tycker lite synd om mig. 
    Är jättedålig i magen och jättetrött. Fick gå och lägga mig vid 10.30 och sov till kl 12. Vill sova meeeeer.
    Magen bara bubblar och jag får springa på toa hela tiden. Urk.  
    men som sagt ... KAN vara smtom och det hoppas vi på 
  • sweasmamma
    BeMa skrev 2012-02-28 14:08:00 följande:
    Alltså förlåt att jag tjatar. Men när jag har mens kommer de som floder from dag 1! Idag har de bara kommit på pappret när jag torkar mig och en liiiiten fläck i trosan?? Vad är detta?
    Har fortfarande ont i brösten ( vilket jag aldrig har vid mens) och mensvärk då, inte mkt men lite. Brukar ha kraftig mensvärk vi mens annars..
    genombrottsblödning 
  • sweasmamma
    lillasysterjessa skrev 2012-02-28 14:03:18 följande:
    gärna om du vill och orkar? Annars kan du sju förklara hur man gör så försöker jag själv... Anar något om jag byter till svartvitt men det är typ sllt jag fixar =)
    ta bilden , dubbelklicka, redigera ordna och dela står det , sen trycker du på bilden där man kan ändra kontrast mättnad osv 
  • sweasmamma

alltså måååste ta mig i kragen !!!!! sjukt alltså , men ont i livmodern plus högre upp i magen , känner mig febrig och sååå illamående , TOR iofs det är magkatarr men har ju tagit massa piller,inget hjälper 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester