• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-03-05 09:27:04 följande:
    Har jag sagt ngt om det? 
    Finns en tråd för åsikter om sånt.... "detta galna testande på FL" där kan du prata om sådant.
    här inne testar vi oss galna. Låt oss göra det??

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Nikas skrev 2012-03-05 17:34:02 följande:
    Ville bara meddela: ultraljud idag, frisk och fin bebis. Vecka 18+1. Vår andra prins ska komma till oss 4 augusti
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Me åhhh kan tiden gå mer sakta eller? Äl idag eller +1. Bröstvårtorna är sååå ömma, kan knappt snudda vid de, skumt ju vid äl bara. Jaja, känner mig inte så hoppfull men vi har iaf sexat i tre dagar i rad, bättre än någon av de andra försöken. Så nu får det baske mig ta sig!!

• kanske 4a
    alexander2011 skrev 2012-03-05 21:02:18 följande:
    komer snart bjuda er på en bild :)

Snart hallå det har gått över 10 minuter juh!! :)
  • kanske 4a
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-05 21:19:48 följande:
    Så hade jag denna månad. Från ÄL fram till mens var mina bröstvårtor så ömma att det gjorde ont när jackan rörde sig över dem trots BH och tröja mellan.

Hm, undrar varför det blir så. Har bara haft så när jag varit gravid och inte i början heller. Jaja, kroppen ska alltid bråka med en grr :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-05 21:28:41 följande:
    Alex: hur tycker du att det går? Jag tycker det går sådär.. ;)

Haha håller med!! Tänkte ju krypa ner och titta på tv juh, kom igen nu!! :)
  • kanske 4a

Alex: Ser tyvärr inget :(

Nu ska jag lägga mig, godnatt!  

• kanske 4a
    Skrutt 83 skrev 2012-03-06 11:37:54 följande:
    Jag ser på alla dina bilder så väl otrixade som trixade och tror absolut att det är något där. Vad är du på för dag idag? Ja visst kan det vara så att du är låghormonare. Verkar vanligt att man plussar kring samma dag som man gjort innan, dvs har man fått plus sent brukar man även få det nästa gång osv.

Mini Lenoie: Ja jag vill fråga så ingen tar illa upp.

Jennie: Tänkte också på trombyl, förstår att du är nojjig men skönt att du kan ha en kontakt med BM, när skulle ni ses och bestämma om medicinering?

Vad gulliga ni är som vill se bilden. Lägger upp den och om någon tar illa vid sig så får ni hojta till. Här är vår lilla plutt förra måndagen, 12+5 enligt sm och 11+6 enligt ul:

Naawww lille plutten då! Härligt Hjärta
  • kanske 4a
    Es Mamma skrev 2012-03-07 20:58:18 följande:
    En fråga då.. det kan hända att vi börjar med bebisverkstad snart. Tänkte beställa äl och grav-tester från saveontests.com. Är det någon som har prövat dessa? Väldigt billigt iaf!
    Jag beställer alltid därifrån, tyckte dock testen var bättre förut för några år sedan. Iaf äl-testen har visat lite konstigt för mig nu, bara en del av teststrecket har blivit starkt trots att min monitor säger äl. Men det kanske är min kropp som strular. Men gravtesten är bra, har plussat tidigt med de två gånger :) Men sista året har jag flera gånger anat skuggor på de trots att jag inte varit gravid eller ev kemisk grav. Men om man vet att de kan visa svaga skuggor så behöver man ju inte börja hoppas.
  • kanske 4a
    lillis79 skrev 2012-03-10 13:10:59 följande:
    bim -4, någon som ser något eller kan trixa med bilden åt mig så det syns tydligare??

Jag ser!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester