• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-16 14:15:50 följande:
    kanske 4 : håll dig såå länge som möjligt me att testa ^^ såå hinner hcgt stiga såå syns de nog! väntar me spänning o du vet ja gärna hjälper dig att trixa.. ser juh på dina ja trixadee förut! håller tummarna.. :)

Tack angie du är en ängel! Jag har druckigt kaffe och är kissnödig, ska försöka att inte dricka så mycket sen. Tar nog ett av mina billiga ikväll och apotekets i morgon. Men det är ju så jobbigt när man anar streck och hoppet stiger, har ju varit med om det förr. Det är ett år sedan jag fick mitt andra X och jag vill så otroligt gärna vara gravid nu. BF skulle då bli på min mammas födelsedag :) Och så vill jag ju hänga med Swea och er andra som plussat denna månad.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Puffmajs: Håller tummarna, hoppas allting går bra!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Puffmajs skrev 2012-03-16 16:32:21 följande:
    Jag fick se min lilla böna! och hjärtat tickade på jättefint!
    Trodde jag var i v. 8+3 men var i 8+2 haha ;) en dag fel.
    Och hon förstod inte varför min bm sa att de inte var bra att symtomen avstannat. det var olika för alla. många tycker att symtomen försvinner efter några veckor. både jag och sambon blev jättebra bemötta utav denna gynläkare. hon var underbar och jätteförstående och jag var jättevälkommen till henne om det var något mer eller om jag var orolig igen!
    Här är vår böna =) (taget med mobil då deras skrivare var trasig. hon har sparat bilden åt oss och ska skicka den så fort hon får ut den :) )

Åhh vad härligt, grattis! Vilken tur att du åkte in. Nu kan du slappna av!!
  • kanske 4a
    Minellah skrev 2012-03-16 20:06:30 följande:
    Hejsan allihopa! 
    Jag skulle behöva lite hjälp med ett graviditetstest som jag tog i dag.
    Tror ni det är posetivt? Jag hoppas verklogen det! :)
    Är på BIM -5 i dag.. ;)

Det ser bra ut. Vågar mig nog på ett grattis till och med :)
  • kanske 4a

Att testa eller inte testa, det är frågan :) 

• kanske 4a
    Momtobee skrev 2012-03-16 20:16:27 följande:
    Kanske 4: testa :)

Haha, ok då, går nu ...
  • kanske 4a

Hehe inte så spännade resultat dock. Här kommer sista testet för idag :).  

• kanske 4a

Ok, två bilder till då :) Tog ett till kort för nu när testet torkat lite syns faktiskt en skugga. Tänkt att det ska vara så svårt att fånga på bild. Gjorde en inverterad också.

• kanske 4a
    Stella 78 skrev 2012-03-16 21:01:33 följande:
    Ser skuggan på den otrixade bilden! Håller tummarna att det är starkare imorgon!

Tack!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-03-16 21:07:09 följande:
    Kanske4: jag seeeer på de sista 2 bilderna!! :)

Tack, iiiiiiiiiih! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester