• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-24 09:19:37 följande:
    ne nu ska blödiga Angie ..
    ..hoppa på sambon såå han vaknar o ringer sina samtal..
    ..äta frukost.. (vart hungrig sen igår .. )
    .. läsa alla era söta inlägg hela dan o spela fb spel :P hahahah

vilket liv ja känner att ja har
    ^-^ 
    samma som mig haha dottern kommer 3 tills dess är det fb hiddden chronicle för mig och latte och cigg :) im a bad person haha, bara laster, men jag äär ju helt ensam så jag tänker unna mig!
  • Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-24 09:12:33 följande:
    varning för äckelinlägg

Idag har jag definitivt äl-flytning, satt på toa och en lång tråd från mig ända ner till toavattnet som vägrade släppa. vi hade sex igårkväll, men idag orkar vi inte. kanske imorrn. men när har jag då äl??
    vet du redan nu att ni inte orkar måste ju inte köra nu? äl borde vara så det funkar i morgonkväll med, tror jag

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:22:03 följande:
    haha ja tänker int pressa dig till att testa !!! ja tänker int... ja tänker int...
    hahaha sötis, menade juinte det när jag sa just say the word, är min angie morgontrög? Hjärta
  • Hallonbilar
    Tikka1986 skrev 2012-02-24 09:22:52 följande:
    tjejer!! hur vanligt e det med spökstreck på apoteket hjärtats gravtester???
    vet faktiskt inte, prova googla på apotekets så brukar det komma fram miljoner trådar om just spök

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-24 09:24:34 följande:
    vi har kört tis, ons och tors. jag är helt slut i benen....så imorrn blir det nog.
    och fick du äl i dag funkar morgon perfekt!!! tar ju upp till 36h innan ägget släååer, endel säger tom 48h
    så vila du och hoppas benen känns bättre snart 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-24 09:23:36 följande:
    ooohhh ja spelar me H C... hahaha fast har nyss börjat ^^ latte fan va gott... ska me göra mig de... men ciggen blir de ingen för nu har ja bannemig lyckats sluta efter 8 år :P
    adda mig på fb damnit! latten är min största last älskar min tassimo haha :) rökningen hade jag slutat men efter allt så tog jag upp den igen men ska sluta när jag flyttat :9

• Hallonbilar
    Annna01 skrev 2012-02-24 09:27:50 följande:
    Det är verkligen ingen fara alls Glad är bara väldigt glad att någon svarar.

Jag testade negativt dagen efter jag slutat blöda och det var 2/2 så det har jag. Jag vaknade på natten 14/2 av att mina bröst var stenhårda och svullna, på morgonen såg jag tydliga blodådror och har nu haft så sedan dess, tycker dom har svullnat ytterligare. Har aldrig haft så innan förutom när jag var gravid senast, aldrig i samband med mens el liknanade. Sen har jag fått de andra symptomen efter hand.

Är otroligt frustrerande att känna sig så här gravid om jag nu inte är det, måste ha hänt något med min kropp. Får ringa BM på måndag om jag inte fått plus innan dess.
    alltså du låter ju sannorligen gravid, faktiskt :) vi kan säga för enkelhetns skull att din sista mens var den 2/", nu är det den 24:e det är ju 22 dagar sen och du har redan så starka symptom, jag skulle testa, synd att du inte bor nära mig haha skulle kunna ge dig ett lol
  • Hallonbilar

men tycker du ska ringa bm ändå, hon är ju proffs och jag skriker gärna testa testa hela tiden, men jag hade gjort det, men jag tror iaf att du kan ha ngt litet där, edit, vill be om ursäkt att jag skrev att för enkelhets skull skriva sista mens när du fick mf, väldigt okänsligt av mig fast jag själv just nu har ett mf, jag ber om ursäkt, jag om ngn borde ju fatta bättre när jag med mår dligt över mitt <3

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-24 09:33:35 följande:
    Och igår när jag skulle lägga mig stacks det i livmodertrakten och ut mot äggstockarna, vet ni vad det var?
    kan vara ägg som fäste, fast jag vet inte är inte så insatt i de delarna hallon bara fokuserar på tester känns det som ibland, hoppas ngn annan vet 
  • Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-24 09:38:45 följande:
    inte kan väl ägget fästa så fort om jag har äl nu?
    fan vad dum jag känner mig nu, jag är fortf förvirrad och i otakt efter helvetet jag haft, förlåt, klart du har rätt, vad dum jag känner mig nu måste nästan ställa mig och skämmas nu :)

men ägget kan vara på väg att släppas! det låter bättre och är tom sant tror jag, vissa kan ju känna det! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester