Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Deecember: Det där är ju onekligen väldigt positivt! Grattis!
Själv är man bara på äl+1 eller +2... Fyyyyyyy vad tiden står still!
Deecember: Det där är ju onekligen väldigt positivt! Grattis!
Själv är man bara på äl+1 eller +2... Fyyyyyyy vad tiden står still!
Grattis Puffmajs!
Men nu jäklar behöver jag hjälp tjejjer!
Fick ju mitt missfall 28/2 och var på återbesök i måndags och då var allt borta och hon såg även att jag hade äl. Hon var säker på sin sak och när jag frågade när ungefär ägget skulle släppa så sa hon IDAG (alltså måndag)
Idag fick jag för mig att ta ett ältest eftersom jag har så ont i magen och jo, där var det, fullt utslag!
Hur kan detta komma sig? Om hon sa att ägget (eller äggblåsan, jag vet faktiskt inte) var redo att släppa i måndags, hur kan jag få pos nu på test?
Åhhh, jag är nästan lite irriterad känner jag :P
Prövar igen då...
Men nu jäklar behöver jag hjälp tjejjer!
Fick ju mitt missfall 28/2 och var på återbesök i måndags och då var allt borta och hon såg även att jag hade äl. Hon var säker på sin sak och när jag frågade när ungefär ägget skulle släppa så sa hon IDAG (alltså måndag)
Idag fick jag för mig att ta ett ältest eftersom jag har så ont i magen och jo, där var det, fullt utslag!
Hur kan detta komma sig? Om hon sa att ägget (eller äggblåsan, jag vet faktiskt inte) var redo att släppa i måndags, hur kan jag få pos nu på test?
Åhhh, jag är nästan lite irriterad känner jag :P
Nu jäklar har vi pippat!
Läkaren såg äl den 12:e. Positivt ältest 16:e.
Pippat 4:e, 5:e, 6:e, 7:e, 8::e, 9:e, 11:e, 12;e, 13:e, 14:e, 15:e, 16:e och 17,e...!
Hahaa Sen lär det bli en gång till ikväll, imorgon och övermorgon :P
Borde väl räcka?
Vi har ju sex varje dag ändå men nu har det varit så mycket stress eftersom jag inte vetat hurmin kropp är efter missfallet..