• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Skrutt 83

Såhär såg det test jag tog ifrån billiga tester ut igår kväll, tyvärr har jag inget kvar. Tycker mig se ett svagt rosa streck:

Nån som ser nåt`?
  • MissMollis
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:45:38 följande:

Såhär såg det test jag tog ifrån billiga tester ut igår kväll, tyvärr har jag inget kvar. Tycker mig se ett svagt rosa streck:

Nån som ser nåt`?

Där syns det ju ganska tydligt tycker jag, men mina ögon e ju inställda på o tolka olika vita toner på mina egna test hahah. Om du fick det där inom tid så va 17 lixom då borde d ju va nåt!!! :D
  • viochdu

Kika in här och säger grattis till alla som plussat. Grattis Grattis Grattis

Har inget tålamod. Tog ut min sprial för två veckor sedan. Väntar fortfarande på första mensen. Som sagt jag vet att det bara gått två veckor. Men är så drygt. Har noll tålamod!

• Stella 78
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:45:38 följande:

Nån som ser nåt`?
    Tror mig kunna se något svagt rosa! Hoppas!
    Var är du i cykeln? Har för mig att du och jag ligger ganska lika. Jag är på ÄL+11 idag. Har alltid plussat tidigt (runt äl+9) tidigare förutom en gång och då hade jag utomkved... Så mitt hopp är ute denna månad och vet att vi inte var superflitiga vid äl denna månad och dessutom var sambon antingen full (på natten när jag hade ÄL) eller bakfull (kvällen efter). Så de stackars simmarna hade ju inte de bästa förutsättningarna denna månad... 
  • miiis

Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

• viochdu

Vill ha fler test att analysera. När jag inte har några egna test att analysera är det ett bra sätt att fördriva tiden att sitta här inne :) Är hemma och varit sjuk i två dagar nu!

• Nangijala
    miiis skrev 2011-10-27 14:07:08 följande:
    Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

Jag ser en FINT PLUS Solig
  • miiis

Blir så nervös, å så läser man så mycket negativt om CB tester också

• Skrutt 83
    MissMollis skrev 2011-10-27 13:51:21 följande:
    Där syns det ju ganska tydligt tycker jag, men mina ögon e ju inställda på o tolka olika vita toner på mina egna test hahah. Om du fick det där inom tid så va 17 lixom då borde d ju va nåt!!! :D
    Haha är också expert på det! Haha!! Tack så mkt. Mm syntes nåt inom tiden, sen när det började torka syntes det ännu tydligare men svårt att avgöra färg då. Men som sagt säkert bara spök.. =(
    Stella 78 skrev 2011-10-27 13:58:51 följande:
    Tror mig kunna se något svagt rosa! Hoppas!
    Var är du i cykeln? Har för mig att du och jag ligger ganska lika. Jag är på ÄL+11 idag. Har alltid plussat tidigt (runt äl+9) tidigare förutom en gång och då hade jag utomkved... Så mitt hopp är ute denna månad och vet att vi inte var superflitiga vid äl denna månad och dessutom var sambon antingen full (på natten när jag hade ÄL) eller bakfull (kvällen efter). Så de stackars simmarna hade ju inte de bästa förutsättningarna denna månad... 
    Jag jag är på vad jag tror är äl+10 samma dag som jag plussade med sonen. I aug när jag blev gravid fick jag plus först på äl+12 så här är också hoppet ute. =( Nää det kanske inte var de bästa förrutsättningar, kanske simmade de åt fel håll tackvare alkoholen Men man VET ju inte, ägget kan ha fäst sent också. Hoppas fortfarande för dig, när är BIM?

Tycker mig absolut se något.. Ska försöka trixa med din bild..
  • Skrutt 83

Trixat blev det såhär:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester