• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • viochdu
    miiis skrev 2011-10-27 14:07:08 följande:
    Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

miis: Jag såg inget inne på Photoshop när jag zoomade. la på kontrast och gjorde en massa olika ändringar!
  • BejbyBoo

Skrutt, tycker mig kunna ana något där! När tänker du testa igen?

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Skrutt 83
    BejbyBoo skrev 2011-10-27 14:18:44 följande:
    Skrutt, tycker mig kunna ana något där! När tänker du testa igen?
    Ikväll antagligen =) Men eftersom det bara var smalt streck i kanten på det vita strecket på testlagret så antar jag det är neg. Vilket av testen tyckte du dig se något på? CB, TL eller BT? TEstoman, I know
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Squeezy

Inbillar mig säkert. Men tycker mig se ett svaaagt streck. Men å andra sidan så ser jag ju streck i sömnen snart. Hjälp mig experter, analysera på!
  • minstörstalycka

Jag kan tillägga att jag fått flera sådanna svaga under dagen och ett svagt clearblue.

Så nog måste jag vara gravid? Jag är ju låghormonare.

• HelenFr
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:45:38 följande:

Såhär såg det test jag tog ifrån billiga tester ut igår kväll, tyvärr har jag inget kvar. Tycker mig se ett svagt rosa streck:

Nån som ser nåt`?
    Tycker mig verkligen se ett tunt rosa streck, jag hoppas verkligen att det är din tur nu :)
    miiis skrev 2011-10-27 14:07:08 följande:
    Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

Tycker det ser lite konstigt ut, mer som att halva testytan är mörkare, men samtidigt kan man ju ana streck, hoppas på det bästa :)
    minstörstalycka skrev 2011-10-27 15:33:31 följande:

Någon som ser mitt andra steck ? 
    Sorry ser inget här
    Squeezy skrev 2011-10-27 15:34:00 följande:

Inbillar mig säkert. Men tycker mig se ett svaaagt streck. Men å andra sidan så ser jag ju streck i sömnen snart. Hjälp mig experter, analysera på!
    Tycker mig ana ett svaaaaagt streck, men jag känner mig som om jag också ser streck i sömnen :) håller tummarna

• Lövet22

Fast jag är inte gravid, jag fick neg på cb och en annan sticka med samma urin. Detta testet är det som lag lagt ihop med äl testet. Det färgade av sig, bra att veta

• viochdu
    Lövet22 skrev 2011-10-27 16:22:09 följande:
    Fast jag är inte gravid, jag fick neg på cb och en annan sticka med samma urin. Detta testet är det som lag lagt ihop med äl testet. Det färgade av sig, bra att veta

Menar du att du haft dom liggandes mot varandra så ÄL stickan färgat av sig på Gravtestet.? Eller är jag trög? :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester