• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ljushuvudet
    viochdu skrev 2011-10-27 18:30:25 följande:
    En fråga till: Har ni ngn gång fått ett neg ÄL på morgonen och sedan ett pos. på kvällen?
    Ja det har jag
  • Jennie83
    finskaflikkan skrev 2011-10-27 18:58:10 följande:

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

Grattis säger jag =)
  • alexander2011
    viochdu skrev 2011-10-27 18:30:25 följande:
    En fråga till: Har ni ngn gång fått ett neg ÄL på morgonen och sedan ett pos. på kvällen?

ja jag fick
  • bebislängtan80
    sweasmamma skrev 2011-10-26 22:49:19 följande:
    bebislängtan80..GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taaaaaack pumann.. Skrattande
  • Den lilla M

japp jag har många gånger fått neg på fm (obs man ska egentligen aldrig testa med morgonurin) för att sen få ett super possitivt på em. Läste någonstans att dem flesta kvinnor har sin LH-peak på em.

Finskaflickan sluta testa nu så att du inte stressar upp dig, och om du ska testa igen vänta iaf en vecka! Men hur som helst ett stort grattis !! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Elizabett

Är på bim+2 imorgon. Tänkte göra ett test på morgonen om ingen mens kommit. Har testat med testlagrets stickor, senast igår och det var neg.

Vilket test är mest pålitligt, testlagrets eller cb digital? Tacksam för svar!

• bebisgalen
    finskaflikkan skrev 2011-10-27 18:58:10 följande:

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

Grattis :) Vad glad jag blir för din/er skull! All lycka till er!
  • Radioactiive

Grattis till alla som fått plus här nu de senaste dagarna Skrattande

och till er tjejer som gjort test med cb idag så tycker jag mig se likhet med mina som jag gjorde förra månaden, som var spökisar. tyvärr. Skulle testa med något annat test om jag var ni. Lycka till Glad

Love the life you live, Live the life you love!
  • Helenmedh

Grattis alla som plussat!!!

Här kom mensen med rejält besked inatt... Det där sina strecket var väl bara ett spökstreck då... Jaja, bara att ta nya tag då.. 

• viochdu
    Helenmedh skrev 2011-10-28 05:58:23 följande:
    Grattis alla som plussat!!!

Här kom mensen med rejält besked inatt... Det där sina strecket var väl bara ett spökstreck då... Jaja, bara att ta nya tag då.. 
    Uch va tråkigt. Men nya tag som du säger. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester