• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    MissMollis skrev 2011-10-28 08:44:12 följande:
    Äsh.. :) Tyckte jag kanske kanske såg nåt själv men så blir ju hjärnan lite knas av allt stirrande på vita pinnar. Tack för att du tittade Slemtorsk o hoppas hoppas det går bra för er nu, du lät positiv ovan i ditt inlägg o det kan ta en långt!! Glad
    jo jag försöker vara positiv, men realist också.. vi har ju oddsen emot oss lite och vi är "gamla" jämfört med många så vi tar det egentligen med ro och försöker se humorn i våra försök..och vi skrattar mycket *S*

Sen börjar vi ju vår IVF nästa vecka om det inte tagit sig så jag har höga förhoppningar.

Hoppas det tar sig för dig jag till och med mixtrade lite i bildbehandlingsprogram med din bild men det kom inte upp något då heller
  • MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-28 08:47:03 följande:
    jo jag försöker vara positiv, men realist också.. vi har ju oddsen emot oss lite och vi är "gamla" jämfört med många så vi tar det egentligen med ro och försöker se humorn i våra försök..och vi skrattar mycket *S*

Sen börjar vi ju vår IVF nästa vecka om det inte tagit sig så jag har höga förhoppningar.

Hoppas det tar sig för dig jag till och med mixtrade lite i bildbehandlingsprogram med din bild men det kom inte upp något då heller

Låter som ni håller en bra distans, försöker oxå med det men inte alltid så lätt tycker jag :)  Håller tummarna för er iaf!

O tack även för bilmixtringen, har ungf en vecka kvar t bim så det kanske hinner dyka upp nåt, den som lever få se Skrattande
  • Den lilla M

Idag testade jag , japp jag kunde inte hålla mig! Men det var super negativt haha, hm ja vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag är på ÄL+5/BIM-9. Så nästa test får bli på tisdag (om jag kan hålla mig), då borde jag få veta mer på riktigt hur det ser ut den här månaden! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • kanske 4a
    Den lilla M skrev 2011-10-28 09:11:10 följande:
    Idag testade jag , japp jag kunde inte hålla mig! Men det var super negativt haha, hm ja vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag är på ÄL+5/BIM-9. Så nästa test får bli på tisdag (om jag kan hålla mig), då borde jag få veta mer på riktigt hur det ser ut den här månaden! 

Haha, vad underbart att det finns någon som är värre än mig :) Jag brukar testa på äl +6 och det är ju åt skogen för tidigt :) Lycka till med nästa test.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Mymemlan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-28 08:47:03 följande:

Gud vad spännande, hoppas det blir + för er snart då. Kommer följa ditt testande med spänning! :D
  • Squeezy

Dagens... Understa är oredigerat. Fullt utslag på äl-test idag. Dock borde strecken vara starkare då väl? Känns mest som att det är något skumt som får det att ge utslag. Har EJ lagt testet bredvid ett äl-test.
    Plussade tidigt med dottern, bim -5 har jag för mig. Har inte full koll på min bim nu. Men senaste mens var
    26:e september. Äl för ca 1½ vecka sedan.

• finskaflikkan
    Squeezy skrev 2011-10-28 09:53:13 följande:
    Dagens... Understa är oredigerat. Fullt utslag på äl-test idag. Dock borde strecken vara starkare då väl? Känns mest som att det är något skumt som får det att ge utslag. Har EJ lagt testet bredvid ett äl-test.
    Plussade tidigt med dottern, bim -5 har jag för mig. Har inte full koll på min bim nu. Men senaste mens var
    26:e september. Äl för ca 1½ vecka sedan.

Ser svagt svagt positivt ut!
  • Squeezy
    finskaflikkan skrev 2011-10-28 09:55:53 följande:
    Ser svagt svagt positivt ut!
    Åh jag önskar verkligen att det är så! Är väl införstådd med att det inte alls behöver vara så dock. :P Men hoppas, hoppas!
  • Ljushuvudet
    Squeezy skrev 2011-10-28 09:58:55 följande:
    Åh jag önskar verkligen att det är så! Är väl införstådd med att det inte alls behöver vara så dock. :P Men hoppas, hoppas!
    tycker också det se svagt svagt positivt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester