• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-02-25 11:33:34 följande:
    ok nu dödade jag tråden ist :S
    Hjärta
  • Hallonbilar

jo, jag kan meddela att jag sluta blöda i dag, blödde som en mens ungefär, så det känns ju skönt, vet ju att en del kan få gå i veckor, men kan det bero på att det var ett sådant tidigt mf att det var kemiskt så att säga?

• Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:37:19 följande:
    Jag är ju SÅÅÅ dålig på att se streck Kan inte trixa heller. 
    Men det är ju tidigt för dig.
    Vilket datum har du BIM tror du?

Min kropp beter sig underligt nu.
    När börjar kroppen fyllas med blod inför mensen? Är inte van vid denna känsla. Känner mig typ full i livmodern
    Det känns tungt, spänner och drar. Har inte haft någon NID-blödning dock. Är det ett tecken på att vi inte lyckades? 
    exakt sådär kände jag ju innan jag plussade <3 tror på ngt där jag
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:38:12 följande:
    Jag fick MF i vecka 8 och jag blödde som en vanlig, men mer smärtsam mens. 
    visst är kroppen konstig, jag har inte haft ont alls, inget brunt eller mer klumpar an efter ngn dag när det var koagulerat, udds, ledsen för din skull till erat mf, så jobbigt
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 11:39:44 följande:
    visst är kroppen konstig, jag har inte haft ont alls, inget brunt eller mer klumpar an efter ngn dag när det var koagulerat, udds, ledsen för din skull till erat mf, så jobbigt
    alltså inte ens mensvärk, det var väldigt konstigt det här för mig :) men jag ska väl vara glad för det lilla i misären och faktiskt, det är jag, barnet hade ju aldrig klarat sig ändå <3
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:41:34 följande:
    Ledsen för din skull med. Det är inte direkt roligt.
    För mig gjorde det sjukt, sjukt, SJUKT jävla ont. Jag hade starka sammandragningar i flera timmar och fick sitta på toaletten hela tiden.
    Hände hemma hos mamma och pappa, mindre roligt det heller.
    Jag blödde massvis, kom ut klumpar och urk urk. Det var nog något av det värsta jag varit med om.  
    Gråter vad ledsen jag är för din slull, spelar liksom ingen roll hur längesen det var kommer alltid minnas med smärta, har haft mf tidigare jag med, men då var de som din och de andras jag läst om.
  • Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2012-02-25 11:44:32 följande:
    beklgar verkligen men det är som jag brukar säga att om kroppen stöter ifrån sig fostret så är det nog något som inte stämmer o hellre tidigt än sent. det kanske inte känns så mycket bättre men allt har sin orsak. hoppas att du repar dig snart, styrkekram Hjärta
    låter inte klokt det här men , visst jag är jätteledsen över mitt mf, men samtidigt glad att det var så smärtfritt om ni förstår, har ju maken från hell med så på så sätt är jag ju glad att det inte blöder mer inte gör ont eller så, samt att jag ska ju flytta med, om 3 dagar för maken har behandlat mig så illa att jag kan inte vara kvar här mer :(, det ser jag faktiskt ifram emot, det låter oxå konstigt men det ger mig ngt positivt att tänka på oxå mitt i mf-et, mitt nya hem, mitt nya liv, förstår ni? dålig på attt förklara :)
  • Hallonbilar
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-25 11:45:14 följande:
    Just MFet gör mig livrädd för att bli gravid, samtidigt som jag ingenting hellre vill. Tänk om det slutar på samma sätt, med den jävla smärtan Gråter
    jag förstår dig helt och hållet, men kan ju bli som för mig med, eller ännu bätttre inget mf alls <3 var positiv, jag vet att det är svårt, har man haft många mf i bagaget känns det ju som man hela grav väntar mf isf bebis, rädslan kommer ju tyvärr alltid att finnas där :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester