• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-25 15:47:11 följande:
    ja igår när jag var på jobbet nästan rann det ur mig.. då kollade jag inte.. var ju på jobbet men det kändes som det rann och forsade ur mig..apäckligt.. var på toa hemma hos en klient vilket gjorde att jag liksom inte kunde hålla på o kolla heller så jag vet inte hur det var i går...
    Nu är jag ju på bim-6 så det är väl i tidigaste laget även om jag hoppas att det är så....
    om du visste vad jag hoppas så för dig och din man, ville bara säga det har följt eran kamp länge långt innan jag började skriva här, du ska ha all kärlek och respekt som orkar, men denna gång såg jag faktiskt ngt och som du sa -6 är ju jättelångt kvar till!
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-25 15:52:17 följande:
    tack tack vad du är gullig

Mannen är så söt.. jag sa till honom i går morse att det känns faktiskt som vi har lyckats och förut när han passerade så lade han handen på min mage och klappade så fint...

Sen var han så gullig när vi var ute o åkte bil i förmiddags... han sa att "de senaste veckorna tycker jag att du har blivit såå glad och go, det är du alltid men det har blivit så mycket bättre och inte så mycket humörsvägningar. Det märks att du har börjat träna och så, för du blir så mycket gladare då...så skönt att ha en fru som mår riktigt riktigt bra"

Och det är sant.. jag mår verkligen JÄTTEBRA, bättre än på många år.. har inte ens haft min årliga vinterförkylning....ÄN...
    NEJ MEN NU KOM DET SKRÄP I MITT ÖGA , VAD UNDERBAR MAN DU VERKAR HA <3

sorry caps 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 15:56:53 följande:
    hahaha min del gör de inget!! skriv av dig!!!1

VILKEN IDIOT HAN ÄR Skrikandes Får sån lust att skälla ut han.. o hämta dig därifrån direkt!
    hahaha du e int den enda som hittar idioter! ta de lugnt de finns massa av dom ... 

mina ... nr 1 sitter inne... nr 2 va otrogen 24/7.. nr 3 slog mig o drack helaa tiden... nr 4 tryckte ner mig psykiskt, va otrogen o stal mina pengar..... min nr 5.. min nuvarande sambo e en ängel... (me en ängels tålamod som står ut me mig)

Väldigt sugen på en tripp t karlskoga nu.. (har en nära vän där) o han har köpt hus o tjatar ja ska komma o hälsa på... hade vart lägligt åka nu... 
    nej men vad skräå det far omkring här fick i ögat igen :) vad fint skrivet, ja inte det om exena förståss men på ngt sätt fick du mig att må bra, för de får en ju alltid att tro att det är DITT fel att de är som de är :(

och vad söt du är som skriver så där om karlskoga, uppskattas enormt, men jag vill inte att du tar dig hit för min skull, även om jag skulle uppskattat det enormt, det hoppas jag du vet <3, jag ser hellre att du tar det lungt, och det var inte så längesen du reste skitlångt va? dessutom kostar det ju massa :( MEN fy fan vad jag uppskattar att du skrev så <3

jag ska faktiskt i dag tvinga syrran att bjuda upp mig på en kaffe senare och sitta där och tjata lite, kanske tvinga med henne ut, känner faktiskt för att bli lite lullig och ha ROLIGT! innan han kommer hem :) 
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 16:02:22 följande:
    håålller på göra ett kuvert^^ ska pimpa de lite ^^
    asså ritar du av mina lotter blir jag skitglad, glöm nu för allt i världen inte medd till brevisen, har samma jämt här haha
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 16:17:06 följande:
    Gumman... man kan aldri veta i förväg hur nån annan är... du kunde int veta att de underbra o trevliga mannen du först hade skulle visa sig va en idiot... 

Ja bryr mig inte om pengar... de e ting... dom ja bryr mig om e allti viktigare... haaha om du visste hur ja brukar fara omkrig... ^^ Älskar att åka runt ^^  o har int träffat Matti (min vän i karlskoga) på flera år... 
    Menar bara att de hade vart assande me en resa nu.. ^^ hade lätt stöttat dig! 

Vet du? du ärt värd vartenda ord <3 

tycker du ska ha roligt me syrran dit ! du behöver de!! <3 
    HjärtaKyssHjärta
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 16:19:25 följande:
    dina lotter?? (   blond du vet ;)   ) 

aldrig att ja glömmer brevbärarn.. ^^ 
    axolotl..larna(?) mina ödlor :)
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 16:19:25 följande:
    dina lotter?? (   blond du vet ;)   ) 

aldrig att ja glömmer brevbärarn.. ^^ 
    brevisen kommer ju bli skitglad tror jag
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-25 16:33:08 följande:
    hahaha de borde redan plingat tbaks :P

funderar på måla av postis per... o skriva ett fint medelande :P 
    Skrattande hahahaha gör det!
  • Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-25 16:45:20 följande:
    Ska vi juxa runt idag oxå eller räckte det med i torsdags kväll?idag har jag inga äl-flytningar men ömhet i höger äggstock
    take him to the baaaaaalllgame och wrestla som bara den tycker jag iag :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester