• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

på en gång om chansen fanns

• Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-24 22:53:46 följande:
    Fy va jobbigt. Du bodde inte nära din familj eller?
    JO IOF MEN DE BOR I EN ETTA, JAG HR INTE PLATAS FÖR MIG ELLER BARNEN :( sorry caps

• Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-24 23:05:26 följande:
    Hallonbilar- lider verkligen med dig. Fy vilken situation

BeMa- kul :)) då får vi hålla tummarna. Men hade inte du fått ganska synligt streck idag?
    tack hemskt nu men om 4 dagar är det kanon igen jobbigt nu bara
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-25 09:57:39 följande:
    Fidelis: grattis, grymt bra jobbat!!!!
    Knasten83 skrev 2012-02-25 09:58:01 följande:
    Mella: grattis! Underbart!
  • Hallonbilar

Mår förhålande vis bra i dag, jag vill bara klara att jag inte är olycklig för flytten eller tror det blir jobbigt att bo själv, det har jag inga problem med, faktum är att innan jag träffade den här idioten var jag stark och självständig och gjorde vad jag ville, när jag ville :)

har efter endel rannsakande insett att mitt mf var för det bästa, dels var det ju så pass sjukt/skadat att det hade ju avlidit ändå, bra att det kom tidigt  så jag kan återhämta mig snabbare, dock är mammahjärtat fortfarande ledsen :(

Det enda jag är orolig för är ju att maken kommer hem i morgon, och jag måste vara i samma lgh som han i 2 dagar, låter lite men det känns fördjävligt, men det klarar jag! Jag har ju er mina vänner att trösta mig med, och förhoppningsvis massa fina pluss att få titta på, blir så glad när någon lyckas <3

vill igen tacka er alla som stöttat mig så mkt under denna pärs, ni är guld värda :)

(hallon ska packa konstant under de 2 dagarna maken är hemma med så jag har det gjort, har redan börjat lite, så jag kanske inte är så jätteaktiv förrens jag kommit på plats, men i dag och i morgon finns jag här nästintill hela dagen :)

ni är underbara tjejer! glöm aldrig det.

• Hallonbilar
    rebecku skrev 2012-02-25 10:11:24 följande:
    Tror ni de är för tidigt att testa med digital idag? Me tanke på. Hur mina vanliga cb såg ut
    förlåt mig jag har missat dig helt, haft mkt att tänka på när är din bim?
    kan du visa ditt vanliga med? 
  • Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-02-25 10:16:03 följande:
    Rebecku:
    Ja det är nog alldeles för tidigt. Jag skulle vänta tills jag fick något streck på ett annat test innan jag tar digitalt för det du fick på CB är nog spök...
    har tittat på bilderna, denna visa endast av en ts var ju kanon *känner mig blåst haha*
    och jag håller med, vänta lite till med att testa öht, håller tummarna att du snart fåår ett fiiint pluss 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester