• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

drömmaromsmått skrev 2012-06-08 09:54:01 följande:

Jag använde både de som mäter vid 10 och de som mäter med 25, de som visade bäst tidigt för mig var de från testlagrets som mätte vid 25 faktiskt..

Går att se bilder på min blogg kronsten.blogspot.com man får scrolla ned och välja nästa sida och sedan skriva in syskonförsöket i en av rutorna så syns alla inlägg med tester den bredare stickan är testlagrets medan den smala är från babytime och mäter vid 10.

Jag försökte titta på din sida men hittar inte bilderna :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-06-08 10:04:46 följande:
    tempen sjunker ofta på kvällen, därför man bara får tempa på morgonen innan man går upp. 
    jag tempa i munnen.

Ja fast jag tempar alltid på kvällen samma tid och har gjort i många månader nu och det har stämt bra hittils. Bara nu den driver med mig.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-06-08 10:21:35 följande:
    aha men tempen kan ju variera mer på kvällen beroende på hur aktiv man varit. måste ju ligga still ett antal timmar för att tempen ska va giltig.
    jag har haft fertilityfriend och kört med det båda gångerna jag blev gravid. superbra sida.  

Jag har också den, just den här timmen skiter jag i allt vad gravid och test heter. Vill bara dra tecket över huvudet. Men snart är jag där och sneglar på mina tests igen :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-08 12:07:02 följande:
    Kanske4: testat digitalt idag? :)

Ja men det blev neg *surar* Men jag bröt upp det hehe och försöker analysera hehe. Testlagret är lite tydligare idag.
  • kanske 4a

kanske 4a skrev 2012-06-08 08:47:30 följande:
    Så här blev det Gråter Testlagret är lite tydligare än igår och jag såg det inom tiden.

Så här ser de ut. Och Doc Morris från igår har blivit så här tydligt.

• kanske 4a

Uppbrutet digital
  • kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-06-08 12:14:10 följande:
    har du fler testlagret?

jajamen, blir ett nytt i morgon. Nu måste jag försöka samla ihop mig, snart dags för jobb.
  • kanske 4a
    Skrattande Förlåt att jag bombarderar er! Känns som jag spammar den här och flera andra trådar, jag blir bara så uppspelt, glad, ledsen, orolig och allt på en gång
  • kanske 4a
    madeleinesophie skrev 2012-06-08 14:41:39 följande:
    kanske 4a

jag tror det är nått på dina! jag har varit testgalen, är nu i vecka 23.. kolla mina test! det första är alltså ett uppbrutet digitalt som visade EJ GRAVID! MEN i själv verket var jag gravid! :)

detta test taget den 31/1 

Det där ser ju precis ut som mitt :)
  • kanske 4a
    Snigo skrev 2012-06-08 12:59:39 följande:

Men nej nej!!! Tråden är ju till för just de här! Är på jobbet nu, så svårt se bilder genom telefon, en ta en titt på dina test ikväll! Så ska du få höra va jag tror

EQ85 skrev 2012-06-08 13:07:00 följande:
    spaammmmaaa pååååååå!!!!

Tack vänner!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester