• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

GladCharin84 skrev 2012-07-19 17:38:07 följande:

Är detta ett plus?
    Tycker inte det ser ut som CB-spök. Jag tror du är gravid
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Meja2011 skrev 2012-07-19 19:45:03 följande:
    Knastens test!

Något är ju där men det kan ju vara de dumma spökena.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Åhhh knasten jag tycker också testerna har blivit lite starkare. Hoppas så tummarna bli blåå!!!! Skrattande

• kanske 4a
    Trixxy skrev 2012-07-29 18:19:25 följande:
    Tack för era tröstsvar
    Jag gick ner och köpte rosenrot ändå idag samt en ny termometer, så jag skall börja tempa med. Börjar tempa imorgon dag 2.
    Jag hoppas hoppas rosenrot hjälper lite nu. Någongång måste vi väl få till ett syskon?

Kikar in och gör lite reklam för tråden där vi provar olika kosttillskott och annat. vi behöver påfyllning då de flesta blivit gravida och tråden börjar bli tom :) Välkomna dit!

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63236496.html

• kanske 4a

En liten uppdatering ifall någon kommer ihåg mig och undrar. Fick precis mensen efter MA och hoppas att vi är på banan igen. Vill så gärna ha en majbebis, sååå mysigt att få bebis på våren. Men eftersom det tog 11:a försök förra gången vågar jag inte hoppas så mycket.

Kram!  

• kanske 4a
    lilaemma skrev 2012-07-30 08:36:43 följande:
    Jag minns dig. Fy så jobbigt med MA. Hoppas så att ni snart lyckas igen och att det går hela vägen!

Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-30 09:30:27 följande:
    minns dig också... håller tummarna stenhårt för dig, hade hoppats på en liten vår/sommarbebis själv men det blir ju en januaribebis för min del... och det duger gott
    Tänkte på en sak, har läst mig till att det är lättare att bli gravid direkt efter missfall/MA eftersom kroppen redan är "inne i gravidtänket" så jag hoppas verkligen att det tar sig för dig nu.

Tack det hoppas jag också. Alla säger att det blir lättare men jag vågar inte tro det än :)
  • kanske 4a

Hej tjejer hur är läget? Smyger in här igen efter semestern. Vi har tagit nya tag, äl +5 idag och snart dags att börja testa :)

• kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-08-20 15:59:34 följande:
    Det va denna tråd och det va nåt jag skrivit. Men nu struntar jag i det!! Så lätt blir ni inte av med mig, moahahahaha!!

Det gör du rätt i!
  • kanske 4a

Då kan jag förfära alla som tycker man ska vänta till BIM eller längre, att i morgon äl +7 tänker jag testa!! Skrattande

Jag har fått pos äl +8, +9 och +11 och nu orkar jag inte vänta längre. Om inte annat ska jag ha det att jämföra med senare.   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester