• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-08-24 15:07:18 följande:
    INgen? Knappt man vågar uttala sig om om CB. Tror dock detta är en spökis ocå. Men ska hålla mig fyra timmar så får vi se...
    Viochdu: det ser ju onekligen väldigt lovande ut men med tanke på Trixxys och Knastens tester så vettesjutton ObestämdJag hoppas såklart för din skull Solig
  • Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 15:12:27 följande:
    Helenmedh:
    Tack snälla bara bra med magen tack. Hur mår du?
    vad skönt :) 

jotack, jag mår sisådär.. Är ju gravid äntligen och väldigt orolig för missfall och har en enorm trötthet. Annars är det toppen
  • Helenmedh
    viochdu skrev 2012-08-24 15:14:13 följande:
    Ja jag vet :/ sjukt störande. Blev liksom inte ens en smula glad när strecket kom fram vilket det gjorde direkt. Om det nu är ett plus. Tror ni mitt blod kan vara MF då? Borde jag inte plussat igår då oxå eftersom jag hade blod i flytningarna redan igår.

Eller är det genombr...blödning eller va det nu heter. Eller ja. MENS :(

jag vågar inte uttala mig tyvärr.. KAN vara mf, KAN vara genombrottsblödning.. Men då borde det ta liiite längre tid att få starkare tycker jag? Kroppen måste ju hinna producera hcg.. 

Jag hoppas iallafall! 
  • Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 15:25:03 följande:
    Helenmedh åh grattis. Hade för mig att jag sett det men va inte säker. Vilken vecka?
    Tack! Jodå, plussade den 14:de augusti :) Är i vecka 5, går in i vecka 6 på söndag.. Lååååång tid innan säker.. Men men, jag får hormontillskott och trombyl så hoppas att liten vill stanna  
    Hur långt gången är du?  
  • Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 15:57:02 följande:
    Men så kul att höra. Allt kommer gå bra ska du se... Jag är i vecka 22
    Ja jag hoppas det innerligt! 

Men gud vad tiden går fort! Mer än halvvägs!  
  • Helenmedh

Viochdu: Jag tycker att söndagen är starkast.. Fredagens ser mer smetigt ut.. 

Du måste ju vara gravid..  

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-08-28 15:28:15 följande:
    Har funkar TL:S tester nu. har de en tendens att fortfarande ge spök?
    Jag tror det.. Såhär såg mitt ut idag..

Haha, nej men skämtåsido så tror jag inte det. Jag testade med tls från äl+7. Var blankt till och med äl+9 då det började synas pyttelite. Dock tror jag inte att dom är lika känsliga som förr.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester