My Guiding Light skrev 2012-01-24 21:10:40 följande:
Ojijojojoj!!! Inte skrivit på länge men löser här inne flera ggr om dan. Va på väg att lägga ut morgonens test men hann inte innan jobbet, tyckte mig ana något vid genomlysning. Men nu när jag kom hem kunde man utan att lysa eller kisa se ngt så var ju tvungen att testa igen och jag tror fan det är något där! Så fort sambon åkt till jobbet ska jag rusa till datorn och lägga in! Är bara på ÄL+8 och kvällskiss.... Ojojoj
yeeey duktigt :)
min hund skulle behöva en ny jacka. har bild på han i sin nuvarande här om du vill se knasten.. lagt upp i min blogg ida.., :P angiesskisser.blogg.se/
ja e på bim-3!! haft lite flytningar .. :/ va tyder de på?
ja brukar int ha flytningar inför mens :/
naaaaw va sööööt! har ju inget mönster för hundkläder som sagt...
My Guiding Light skrev 2012-01-24 21:28:42 följande:
Äntligen gick han!
Här kommer dom:
Alltså ÄL+8 kvällskiss alla tagna i samma (blev lite till mig när jag såg det extra strecket på testlagrets) RFSUtestet (vanliga) i mitten visar nu en svag skugga.
Hade ett jobbigt missfall/ma/x (dom är inte riktigt säkra) i oktober, och nu verkar det förhoppningvis blie en oktoberbebis istället :) Tur i oturen med det utdragna mf:et är att jag får komma in för tidigt vul denna gång :)
Ursäkta mig har en dålig kväll... Vill bara skrika!!!! Jag vill bli gravid nu nu NU!!!! Hela min kropp och hela min själ skriker!!! Inte om ett halvår, inte om ett år och inte om 5 år utan NUUU !!!! Ursäkta mig, men mitt tålamod är noll idag.
det får man ha... vet hur det känns! Känns som man inte ens orkar vänta 9 månader om man skulle bli gravid imorgon, ändå är man inte ens gravid!! Förjävlig känsla...
Ja kvasten... Så de känns idag. Tycker inte att de borde vara så jävla svårt för dom där simmarna att hitta fram... Skickar snart in jävla armpuffar till dom :P (vet att det är en otroligt invecklad procedur, men det ger jag f-n i idag) Puuuhh.
"armpuffar", förlåt men hysteriskt kul!!
Ja precis, man prickar ju äl och tycker att alla de miljoner spermier kan väl för fan inte missa ägget!?!?
Amen jag menar..... Dom har en enda uppgift och en mening med sin existens och den misslyckas dom med. Tur att inte alla är lika dåliga på sina jobb de skulle just va ett snyggt samhälle Haha tack tjejer ny känns de lite bättre. Och Jennie, grattis!