• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummar o tår swea!!!

• Knasten83

Va? Tänker folk så om stora familjer?? Jag tänker att jag vill ha många barn för att jag tycker det är ljuvligt med syskon, oftast en annorlunda sammanhållning och gemenskap, ansvar får man "lite på köpet" om alla hjälper till!
    Däremot undrar jag hur fan ni har råd!?! Haha! Ungar e ju inte gratis direkt!!

• Knasten83

Angie: va? Vad är det med folk här idag? Jag tänkte direkt i morse när jag va ledsen att jag skulle komma in hit och lätta hjärtat och det hade absolut inte med test o göra. Jag skolar in min lilla på dagis och varje morgon sparkar och skriker/gråter hysteriskt när jag lämnar henne... Känns som jag sviker henne.. Lämnar henne när hon behöver mig som mest! Usch, satt och bölade i bilen hem..

• Knasten83

Hoppas2012: jag har också en väldigt nära och öppen relation till min mamma men man får ju dra strecket nånstans, tror jag gör det vid spermier och sexandet med min man! ;)

• Knasten83

Tack gullisar! :) ja hon är min lilla, som börjar bli stor. Nånstans måste vi börja, även om jag vill kan hon inte va i min famn för evigt. Synd ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester