• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zamba: grattis!!

• Knasten83

Sweasmamma: åh va drygt! Kan du inte lägga in bild? Man vill ju att mensen ska komma om det ändå inte är ngt! :(

• Knasten83

Men gummsan, det blir kanske inte starkare för dig!? Har förstått det som att det är så väldigt olika hur starkt det visar.
    Jag tror det är så många här som fått mf och ma att vi fokuserar för mkt på om det är rätt eller fel där inne.
    Du har fått plus och är gravid, mer kan vi tyvärr inte styra över. Så länge du mår bra och inte blöder kraftigt eller vrider dig av smärta så utgå från att det är som det ska! Vill inte va dryg nu utan vill mest lugna dig ;)

• Knasten83

Swea: jag ser tyvärr inget på testet.. :( hoppas du antingen får mens eller plus snart så du kan köra vidare!

Ang tappen känner jag på den dagligen. Den lever sitt egna liv verkar det som, iblan hård, ibland mjuk, ibland låg och ibland hög!? Från dag till dag.. Knepig tapp! Haha!
    Du då?

• Knasten83

Jag måste också säga ngt ang senaste diskussionen för jag hatar själv när folk tiger runt mig istället för att stötta.
    Gummsan är inte , enligt mig, knäppare än nån annan här inne.
    Lite okänsligt att skriva att hon borde bestämma sig för om hon vill ha barnet eller ej när hon, mot sin vilja, hamnat i en riktigt sorglig sits där MANNEN verkar ha ångrat sig för sent... Gravid och kluven med alla dessa hormoner, hon borde få fristad och testa så mkt hon vill.
    Jag ser detta som ett forum där vi kan va oss själva och erkänna att vi ibland kör på i överkant med dessa tester, det e BARA här vi kan va tokiga! ;)
    Jag ville bara peppa gummsan med att hon inte behöver oroa sig, sen fattar jag att man gör det ändå!

Hoppas snart ni finner en lösning på detta gummsan!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester