• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag slutade också röka med äntligen icke rökare boken!! Grym bok!!!! :)

• Knasten83

Jag skulle också skänka bort min men när jag lovat en tjej hittade jag inte boken - jag är en slarvmaja!!

• Knasten83

Alltså jag vet inte riktigt... Jag läste den som är riktad speciellt åt kvinnor. Jag minns att han beskrev i detalj vad ciggen innehöll i ett stycke, det va bl.a. insektsgift som vi andas in!?!?!! Sen va det inte så att man skulle stressa utan man skulle röka när man läste den.. Jag va bestämd som så många gånger innan att jag skulle sluta. Men nu tänkte jag på att jag så gärna ville bli gravid också, ytterligare 10 mån senare blev jag gravid och då va det inga problem att hålla det. Dessutom kände jag efter grav att jag bara va korkad om jag tog den där festciggen när jag klarat mig så länge.. Har ff inte ens nästan provat igen! 2,5 år sen nu!!!

• Knasten83

Håller med pricken om psyket där, jag blev nästan förbannad för att jag va så jäkla dum o rökte!!! Du fixar detta vännen!!

• Knasten83

Zelmilainen: okej, säker? Hört upp till 7 dygn! Slemmis som skrev det, hon e ju ganska insatt..

Angie: fick också för mig det!

• Knasten83

Kan va så att det normala är upp till 5 dygn för på 1177 står det att det är fåtal spermier som kommer så långt, andra dör innan..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester