• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Planerar smått: att mensen krånglar är inget ovanligt även att man alltid haft regelbunden. Om du ny är på bim+6 skulle jag fokusera på nästa äl. Du kanske redan är på en ny cykel .

• viochdu

Knasten: JAG SEEEEER

och jag tror inte det är spök och jag tror inte ditt förra va det heller. Även att du bara hade en dag. Jag tror MÅNGA streck som vi kallt för spök är tidiga missfall.. som vi inte ens märker av...

När jag pratade med en bm sa hon att har man 25 en dag och får pos gravtest.. och sen testar nästa dag och får neg då har hcgt sjunkt lika mkt som det steg på en dag.. så då kanske man är nere på 12 ... och får neg och så kommer mensen och man blir arg över spök...

Håller mina tummar och tår Knasten...

Du är på äl+10 eller ngt va??

-Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Är idag på äl+4(5) och det började spänna i underlivet... Och dra konstigt. Vet att det är för tidigt med grav symptom men det högg liksom till lite i tjejmagen oxå... Förra månaden kände jag INGENTING. Men detta va en konstig känsla. Är det ngn som kännt så här och sen plussat och insett att ni kanske kände när ägget fäste???

• viochdu

Knasten: jag ser.. Och du är ju väldigt tidigt.... Bara vänta och fprtsätt testa... Håller tummar och tår nu

• viochdu

Niocesara: det låter ju bra iaf. Tror att jag är på ÄL+5 dock snart 6 då.. Har aldrog riktigt trott på det där att man kan känna bär ägget föster MEN får jag ett plus denna månaden så tror jag banne mig på att det va det jag kände... Men det drog liksom till i underlivet i några sekunder sen släppte det.. Sen efter en stund kom det lite små hugg i tjejmagen.. Sen försvann det med... Och jag stod på jobbet och hade fullt upp med annat och kände detta.. Så det känns inte som ngt jag inbillade mig för att jag kände efter...

• viochdu

Okej, nu är jag säkert ute och cyklar men.. Tycker det är konstigt. Fast allt med kvinnokroppen ÄR ju konstigt..

Dag 12 överst
    Dag 13 Mitten
    Dag 14 underst

och nu idag för att stilla mitt testande "bara för att" så tog jag ett äl test i dag..

På dag 5 efter dag 14,, så dag 19 alltså.. ÄL+5 räknat från att äl va dag 14...

Nu testade jag aldrig på dag 15 så vet inte om det blivit starkt eller svagt. Men jag förutsatte och jag tog det som minskning..

Men varför så starkt idag då ...
  • viochdu

ja menar "nästan" pos 7 (8) dagar efter det första...??

Ja man är desperat och letar efter minsta lilla möjlighet

• viochdu
    Planerar smått 14 skrev 2012-09-12 00:55:45 följande:
    Tycker inte ditt ÄL test nu ser positivt ut.
    Det skrev jag inte heller eller hur???
    viochdu skrev 2012-09-12 00:52:17 följande:
    ja menar "nästan" pos 7 (8) dagar efter det första...??

Ja man är desperat och letar efter minsta lilla möjlighet
    Vet att det inte finns ngt som är "nästan" pos ÄL test. MEN då jag har testat med ÄL test i säkert fem månader och i flera dagar i streck. Så får jag endast dom tre testen som jag visade där uppe. resten av tiden ÄR dom jätte svaga... Som är väldigt vanligt..

Men detta är ju starkare än det på dag 14... Jag tycker jag borde ha lite mindre LH i mig idag än på dag 14..

• viochdu

Jo men det är väl samma sak för mig som för dig. Du ifrågasätter varför din mens uteblir när den ALLTID varit regelbunden.. Och jag ifrågarsätter varför mitt äl test är fortfarande starkt åtta dagar efter mitt pos när jag ALLTID får knappt synbara streck två dagar efter pos.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester