• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TuvaoAlice skrev 2012-08-28 12:22:17 följande:
    Hej alla! Alla mina test har vart pos.. men testade även i morse.. Varför sitter
    det ena strecket så långt ifrån? Båda är rosa o båda strecken syndes snabbt.
    Blir inte riktigt klok på detta.. HELP ME!

Öh  är det de tjocka strecket till höger du menar???
    -Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    TuvaoAlice skrev 2012-08-28 12:25:33 följande:
    Yes...
    Men det där är väl inte teststrecket. Ser ju ut som strecket där färgdelen som kisset ska passera sitter..
  • viochdu
    angie91 skrev 2012-08-28 12:25:49 följande:
    Viodu
    har du testat idag elle igår? Kollar via mobilen så jobbigt att läsa ikapp
    Igår fick jag plus med digitalt

idag fick jag NEG med digitalt och vanligt..

Så tidigt MF. tyvärr. Men bara på att igen. Åker till barcelona på torsdag som TUR är så jag får lite annat att tänka på.. Komemr lagom hem till ÄL nästa gång om den kickar igång som vanligt..
  • viochdu
    viochdu skrev 2012-08-28 12:28:58 följande:
    Men det där är väl inte teststrecket. Ser ju ut som strecket där färgdelen som kisset ska passera sitter..
    Eller är jag helt blind?!
  • viochdu
    TuvaoAlice skrev 2012-08-28 12:32:15 följande:
    Hm.. ska kika.. men igår va strecket  såhär:

Men det första du la upp såg ju väldigt märkligt ut..

• viochdu

Jag tror inte på spökstreck. Däremot tror jag att färg kan fastna på remsan som är vit. Men man ser bara då förgresterna på ena kanten av det vita och uppfattar då en skugga eller streck. Eller så har man tidigt mf som man inte ens märker av för man har bara svagt en dag och sen neg nästa dag och så kommer mensen. Det är vad jag tror. Men alla får tro va dom vill..

• viochdu

Så som vigillarmtb är det. Många tror dom får pos när dom ser två streck men det gills inte. Jag har två streck hela min cykel men bara en dag då dom är lika starka för att nästa dag vara jätte svagt igen. Många kan se en liten stegring när äl närmar sig. Men det är som vigillar skriver då du kan räkna medatt ha äl om 24-48 timmar

• viochdu
    popcornplaya skrev 2012-08-29 12:53:53 följande:

Nu såg jag :) Det är inte ett sånt med veckonindikator va? Eftersom det bara va en remsa.
    Nä det är ett digitalt som visar plus eller minus..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester