• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessan8701 skrev 2012-08-29 14:49:38 följande:
    Hej! Hoppar in här! Jag hade ett cb plus hemma och en vanlig sticka. Då jag inte mått bra alls dom senaste dagarna med molande värk och illamående och hugg i tjej magen och trött och ömma bröst m.m har dock oregelbunden mens så vet inte när jag ska bim:S
    men iallafall jag testade med cb och fick ett svagt plus med syndes tydligt alla i familjen ser det även idag ett dygn senare. Och för att dubbelkolla så tog jag stickan men det visa negativt. Vilket test ska jag tro på? Plusset på cb är blått så ingen annan färg. E det ett spökstreck fast det e brett. Stickan är ifrån testlagret. Nån som vet? Tacksam för svar. Vet inte hur jag laddar upp bild ifrån telefon.:(
    Vilken tid på dygnet tog du cb vs  "vanliga stickan" och vad är vanlig sticka ??
    -Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

GRATTIS alla fina flickor till Plus.. Inga otydliga plus där inte... STORT GRATTIS.

Nu far jag iväg till Barcelona och hoppas komma hem lagom till ÄL igen.

Dock lär väl den har förskjutits nu med tanka på MF. Men har läst att det kan bli rätt regelbundet ändå när MF va så tidigt.

Ha det toppen flickor och jag vill se MASSA plus när jag kommer tillbaka...

SkålSKÅL!

-Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Nu är jag hemma från bareclona!!!

Grattis alla som fått plus.

Alexander jag ser svagt svagt på dina test utom vattentestet.. Åååhh håller tummarna

Kom hem igår kväll och kissade på en äl sticka och det blev starkare än kontrollstrecket :) så här är ÄL tillbaka som vanligt trots mf.et. Sköööööönt. Mannen och jag gosade till det redigt ordentligt igår.. Sjukt va man kan sakna en människa så mkt :)

• viochdu

Lillnoise: många får ingen stegribg utan samma streck hela cykeln. Jag tex har ett synligt streck då jag börjar testa ochdet stegrar aldrig och blir starkare. Sen när jag väl får pos äl test händer det på en dag . Poff strecket ä starkare ön kontrollstrecket! Vänta du och va inte orolig. Pos på stickan kommer komma. Mina streck kan vara toksvaga på morgonen och sen fyra timmar senare JÄTTE starkt!! Du testar mer än en gång om dagen va??

• viochdu

Fancy: varför ens testa äl test tre dagar efter äl? När fick du ditt första pos ??

• viochdu

Gozzan: tråkigt :( men skönt att få lite koll på kroppen. Då har du standard cykel då :) skönt!

• viochdu

Fancy: om du ligger tre dagar efter äl hade du då första pos äl testet i lörs/söndags då??

• viochdu

Fancyface: men ägget behöver inte släppt bara för att du känner hugg/molvärk och genomskinliga flytningar kan komma några dagar INNAN äl oxå.

• viochdu

Har en kompis som va helt övertygad att hon hade äl dag 15. Dom försökte i sju månader utan att lyckas. Tipsade henne om äl test och hon fick utslag på dag 19 och det tog sig!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester