• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ankena: men åhh så spännande!!!

• viochdu

Fattar nada...

Fick plus den 24 augusti som slutade i MF och fick helt neg på stickan den 28 augusti. (testade även ÄL test då som va jätte jätte svagt)

Åkte till Barcelona och kom hem den 5 då jag fick FULLT utslag på ÄL testet. Förmodar att jag hade äl den 6 eller 7. Alltså för bara 5 eller 6 dagar sedan....

Är detta plus för mitt föregående MF då.. För detta testet är taget idag.......  21 dagar efter MF.. och MF va ju så tidigt som ÄL+12 då jag började blödningen.... då borde ju inte HCG.t vara så högt nu eftersom det va ett sånt tidigt MF innan BIM.

Förrvirrad! Detta är taget med urin som jag hållt mig en timma på...
    -Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-12 13:17:24 följande:
    Det e ju starkare än det förra så jag tror du e gravid på nytt!!!
    Men båda bilderna är från idag.. Och har inget gammalt kvar att jämföra med. Raderade bilderna i ren frustration...

MEN kan man ha fullt utsalgpå Äl testerna och sen släppa ägget direkt efter.. MÅSTE det gå 24 timmar.??. så jag kanske hade äggsläpp samma kväll som jag gjorde testet.. För då skulle jag kunna vara på ÄL+7 idag.. Eftersom jag inte testade ngt i Barcelona kan det ju vara möjligt att jag skulle fått pos den 3 eller den 4 oxå om jag hade testat...??

Fan testade jag för.. Bara för testen damp ner i brevlådan idag!
  • viochdu

Har två digitala och ett vanligt till.. Ville vara förberedd till nästa onsdag.. En hel vecka kvar till BIM..

Jag hoppas ni har såå rätt

När ska jag testa igen.. ??

Bästa är väl att vänta tills i morgon och ta morgonurin va??

Ska till jobbet strax... Hur ska jag nu klara av att jobba...

• viochdu

Tårarna spruuuuuuuuutar... Kunde verkligen inte hålla mig... (50 min kiss)
  • viochdu

Tack så mkt...

Är så otroligt glad men samtidigt så rädd nu när jag testade så långt innan BIM...  uch kommer gå på toa konstant känns det som..

Jag som lovade att inte testa innan BIM.....  För jag ville vara ovetandes om ett tidigt MF...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester